piątek, 21 listopada 2014

Monotematycznie czyli moich wytworów ciag dalszy



Dziś króciutko bo zarobiona jestem! I na dodatek jakieś choróbsko mnie dopadło a ja nie mam czasu na chorowanie! U mnie monotematycznie czyli bombkowo i prezentowo… Weekend zapowiada się znów na wysokich obrotach bo oprócz prac do skończenia zaplanowałam zrobienie sesji zdjęciowej do nowego postu o dekoracjach świątecznych za grosik i sposobach wykorzystania darów ogrodu, kawałków tasiemek i  przedmiotów codziennego użytku do stworzenia świątecznego nastroju. Liczę że uda mi się zrobić zdjęcia przy dziennym świetle bo wieczorami wychodzą paskudnie.  Wpis  ukaże się w niedzielę wieczorkiem i mam nadzieję że Was zainspiruje. A dziś tylko jeden komplecik bombek  pt. „ Zimowe miasteczko”.  Bombki mają 10 cm średnicy i wypukłe dekoracje konturówka, lakier połysk. Ten motyw wykorzystywałam już w ubiegłych latach ale daje tyle możliwości że zagościł tym razem na bombkach oraz na zawieszkach którymi się pochwale jak je w końcu polakieruję :)))
Zapomniała bym... "Zimowe miasteczko" jest na sprzedaż. Mogę do nich dorobić duże owalne pudełko prezentowe, jeśli ktoś będzie miał taka potrzebę.
Zatem do niedzieli. Trzymajcie kciuki za dobre światło do zdjęć.

Pozdrowienia
Ewa

21 komentarzy :

  1. jakie piękne Ci wyszły te bombki... :)
    ps. a następnego posta to się doczekać nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo, dziekuje, ze dolaczylas do zabawy na moim blogu, dziki temu ja trafiam do Ciebie , a tu takie cudenka, tworzysz. Pozwol , ze sie rozgoszcze i naciesze oczy pieknymi pracami. Pozdrawiam i zycze milego weekendu i zdrowka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Dopracowane w każdym detalu, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak fajnie bombki prezentują się w druciaku!!! Super pomysł na dekorację a ja ostatnio w temacie druciaków siedzę ;p
    Oj i mnie choróbsko dopadło-leżę osłabiona z gorączką ;[
    Zdrówka życzę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pełna niekończącego się zachwytu nad Twoimi pracami :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dzi€kuję, zależy mi zeby moje prace. były oryginalne momo ze uzywam standardowych serwetek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Jak dla mnie BOMBA !!! są ekstra! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle cuda, cuda, cuda. Z niecierpliwością małego dziecka wyczekuję kolejnego wpisu na Pani blogu, każdego wpisu. Podziwiam Pani talent, perfekcyjność każdej z prac. I dziękuję bardzo, że dzieli się Pani Swoimi pomysłami, to dla mnie wielka inspiracja ; choć ja robię "w detalu", głównie na domowe potrzeby. Pozdrawiam niezwykle serdecznie. Wioletta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wykorzystałaś tą serwetkę. Zdrówka Ewuś i czekam na nowe cudenka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne bombki,podziwiam tym bardziej że dla mnie ta technika to czarna magia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne te bombki! Cudownosi!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, ciekawie wygląda śnieżek. Jednym słowem brawo, podziwiam Cię, co chwila pokazujesz coś ciekawego. Ja dłubię, dłubię i dopiero zrobiłam 3 szt, idzie mi jak krew z nosa, a może i wolniej. A jak zacznę robić zdjęcia to dopiero zaczynają się schody, czasem ze stu zdjęć nadaje się jedno, istna droga przez mękę. Poprzednie prace też były zachwycające.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja poświęcam na nowe prace od 2 miesięcy prawie każde popołudnie ale mam więcej czsu bo teraz moje dzieci mieszkają już po za domem. A zdjęcia robię rano przy dziennym świetle. Wtedy wychodzą rzeczywiste kolory.

      Usuń
  13. Oglądam Twój blog i jestem pod wielkim wrażeniem, jakie ładne masz ozdoby. Ja w tym roku miałem nie kupować więcej ozdób bo mam ich zatrzęsienie ale w gazetce Leroymerlin zobaczyłam piękne bombki VITBIS i chyba w tym tygodniu pojadę je kupić :) Uwielbiam takie świecidełka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Delikatne i świąteczne, bardzo w moim guście:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają cudnie, piękne bombeczki...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)