sobota, 28 marca 2015

Pisankowo - wymiankowo



Kolejny pomysł na wymiankę powstał gdy chciałam zakupić  w Piecuchowie przepiękne bransoletki  z tematami z „Alicji w Krainie Czarów”.  Marzyły mi się delikatne pastelowe kolory do wiosennych ciuszków. Ostatecznie zamiast zakupu umówiłyśmy się na wymiankę, bo Kindze zależało na dekoracjach wielkanocnych i poprosiła mnie o pisanki z gęsich wydmuszek. Tak powstała cała gromadka pisanek, których baza był kolor miętowy. Pisanki opanowały romantyczne wzory kwiatowe lakierowane na wysoki połysk czyli dalszy ciąg inspiracji delikatna błyszcząca porcelaną.  Zarówno ptasie budki z poprzedniego  posta  jak i pisanki powstawały w tym samym czasie i po drodze było wiele przeszkód w postaci chorób, wizyt lekarskich i innych przygód opóźniających pracę. Dodatkowo stres zwiększały obawy czy sprostam wyobrażeniom Kingi o ostatecznym wyglądzie pisanek. Zawsze podchodzę do swoich prac bardzo krytycznie, rzadko jestem w 100% z siebie zadowolona.

Dodatkowo powstało jeszcze serduszko w podobnym klimacie i mały drewniany domek z dekoracją. Mam nadzieję, że wszystko dotrze do Piecuchowa całe i będzie się podobało Kindze.

19 komentarzy :

  1. Piękności stworzyłaś. Wszystkie pisaneczki cudne. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne pisaneczki... iście cukieraśne i w pięknych, pastelowych kolorkach
    ściskam mocno Ewciu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu,ty to masz talent!!!! PIĘKNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też tak mam ,że nigdy nie jestem pewna czy to co wykonam spodoba się obdarowanej:)))ale Ty nie masz się czego obawiać :))wszystko jest perfekcyjne:))pisanki cudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne jajeczka, naprawdę jak porcelanowe :)Jestem pewna, że obdarowana będzie zachwycona :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kinga będzie prześczęśliwa,bo piękne,delikatne,romantyczne rzeczy dostanie. Ewuś, czym wiercisz,przewiercasz te pisanki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno będzie się podobało, bo stworzyłaś cuda! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko piękne więc na pewno będzie się podobać, nie mam wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogą się nie podobać, są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogromnie, ogromniaście podobają mi się te prace :)))) Nie mam duszy zazdrośnicy ale gdybym miała to bym pożerała okiem :)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje prace są przepiękne, a pisanki skradły moje serce, są cudowne! :).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne prace,zachwycające.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewa Twoje jajka są małymi dziełami sztuki:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne jajeczka :) dopracowane i tak starannie wykonane,cudowne:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. twoje pisanki są przesliczne,zdrowych świąt ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same cudowności. Zazdroszczę takich zdolności. Pozdrawiam Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)