piątek, 21 kwietnia 2017

Zimny kwiecień w ogrodzie

Ładną mamy zimę i jesień tej wiosny :( 
ale rośliny walczą, pomimo trudnych warunków. A my walczymy aby one przetrwały przymrozki i śnieg.  Wszystko jest mniej bujne,  niż w ubiegłym roku, prymulki mniejsze, tulipany nadal w pąkach a tył ogrodu nadal dość grząski. Tylko chwasty dobrze się mają a za zimno żeby wypielić zanim się rozbujają na dobre. Myślę że zabiorę się za tę część ogrodu dopiero po majówce.


Barwinek niczego się nie boi, kwitnie na potęgę w różnych kątach ogrodu




Życzę Wam słonecznej majówki, cieplejszej bo już czas nacieszyć się ciepełkiem i spędzic trochę czasu na powietrzu. Ja mam nadzieję spędzić ją z Przyjaciółmi w Holandii i oczywiście przywieźć trochę staroci i zdać Wam relacje z ciekawych miejsc do odwiedzenia.

Serdeczności dla Wszystkich zaglądających do Przytulnego Domu

9 komentarzy :

  1. Też mnie martwią rośliny w ogrodzie. Kilka dni przed powrotem zimy posadziłam delikatne kwiaty, cebulki... i teraz nie wiem, co z tego wyjdzie...
    Również życzę udanej majówki, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko ja się obawiam o swoje roślinki. Razem z mężem obsadziliśmy niedawno ogród krzewami, drzewami i kwiatami i teraz mam duży lęk czy to zimno im nie zaszkodzi. No niestety na pogodę wpływu nie mamy :(. Udanego wypoczynku :). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te małe i niepozorne kwiatuszki barwinku! Zawsze robię sobie z nich bukiecik do domu :)
    A pogoda- no cóż, zimowa ta wiosna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Okropna jest pogoda ale to przez te kilka dni takiego pełnego lata i wszystko ruszyło a teraz zimno. Nikt mi nie powie, że te upały to było coś naturalnego, znów gdzieś bombę testowali :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam nadzieję, że z majem przyjdzie normalna pogoda. ;) U mnie w ogródku głównie tulipany i nawet dobrze się trzymają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj każdy już marzy o wiośnie, a tu ciągle zimno i pada deszcz, ale przynajmniej się już zazieleniło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj niestety zimny kwiecień ale za to już się zazieleniło.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też zimno... dopiero dzisiaj z lekka cieplej ale wieczorem bo wcześniej wiatr rządził;
    udanej Majówki Ewciu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ogród, a roślinki budzą się do życia. Szkoda tylko, że pogoda nadal nie nastraja optymizmem;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)