czwartek, 23 grudnia 2010

Życzę Wam spokojnych, ciepłych i rodzinnych Świąt …

Przez ostatnie dni nie miałam chwilki czasu żeby pisać u siebie ale zaglądałam do Was. Wszędzie piękne świąteczne dekoracje , bajkowe choinki… Dziękuję  Wam za to że jesteście, Twórcze Kobietki. To bardzo mobilizuje do tworzenia.
Ja  już uporałam się z domowymi  pracami, prezenty zapakowane, okna pomyte, kąty wysprzątane. Dekorowanie skończone…..zostało tylko gotowanie :(
Dekoracje przed domem





Dekoracje w sypialni

 Dekoracje w salonie: parę gałązek, szklane naczynia i ozdoby....

... wianek nad stołem

Życzę Wam duuuużo ciepła rodzinnego i wspaniałego Nowego Roku!!!

3 komentarze :

  1. Stworzyłaś cieplutki, przytulny domek, do którego chętnie by się wstąpiło. Serducha rewelacja.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ciepło i przytulnie u ciebie, moja droga. Dziękuję serdecznie za odwiedziny i moc przepięknych życzeń.
    Pragnę Tobie i twojej rodzinie złożyć życzenia noworoczne. Niech Nowy przyniesie Wam radość i dobro każdego dnia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te ozdoby choinkowe:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)