wtorek, 3 kwietnia 2012

Opóźnione wyniki Candy, spotkanie i pastelowe inspiracje.


Dziś będzie o wizycie w Art Galerii u Kaprys i trochę o zmianach kuchennych w pastelowych kolorach.
Ale najpierw ogłoszę, kto otrzyma Candy. Przepraszam za jednodniowe opóźnienie, ale internet radiowy na wsi raz działa a raz nie! ... częściej NIE


Bardzo wszystkim dziękuję za udział w zabawie i za to, że zaglądacie do mnie i pozostawiacie ślad w postaci komentarza.
Szczęśliwą posiadaczką serduszka i niespodzianki stanie się:

AlicjaC.   

 Teraz mogę zdradzić, ze niespodzianką będzie zawieszka - konik na biegunach.. Alicja  może wybrać kolor i motyw jakim go ozdobię.
Nagrodę pocieszenia czyli klamerki otrzyma:

TworzymyInaczej.pl  

Gratuluję ! i proszę o przesłanie adresów.
  •  
 A teraz o spotkaniu....Wybierałam się "jak sójka za morze" i w piątek wreszcie dotarłam do Art Galerii Kaprys. I powiem Wam, mogła bym tam się zasiedzieć na dłużej. Z paru powodów: Aga jest przemiłą, ciepłą osobą, z którą można pogadać o wszystkim, po drugie: Kochaś, przeuroczy King Cavalier Spaniel, możecie mi wierzyć prawdziwy kochaś :) do głaskania i przytulania. Po trzecie: w galerii czułam się jak w domu, fotel, kawka w pięknej filiżance i to otoczenie.... Piękne antyki, współczesne dekoracje retro i rękodzieło.Jeśli macie za daleko do Reguł to zawsze możecie wpaść do wirtualnej Art Galerii Kaprys
A ja wyszłam z galerii z wiaderkiem, kolejnym ocynkowanym pojemnikiem na kwiaty, do ustawienia przed wejściem do domu. Parę już tam stoi od zeszłego roku. Bratki na razie czekają w domu aż przymrozki poranne odpuszczą.
A teraz o pastelowych różach, miętowych zieleniach i muffinkowych wzorach  itp.
Wspominałam wcześniej, że naszło mnie na malowanie i drobne zmiany kolorystyczne. Niestety ograniczenie czasowo - budżetowe czasami zmusza do korekty planów.
Tak więc ostatecznie została pomalowana łazienka, w stylu  zwanym przez mojego M:  "paskowa fanaberia" i o tym będzie niedługo "post łazienkowy"
Dziś pokażę  wynik kompromisu, kuchnia nieco odmieniona pastelowymi dodatkami ale bez zmiany kolorów ścian.Ściany doczekają sie malowania w maju na kolor trudny do określenia, najbardziej pasuje mi nazwa zielono - szary, o dość jasnym odcieniu. Wypatrzyłam taki w wielu angielskich czasopismach i zamówię go z mieszalnika. Zaryzykuję.
Meble kuchenne są dość ciemne, dębowe, zabejcowane na kolor ciemnej zieleni. Białe i pastelowe dodatki miały ją rozjaśnić.
Dostałam takie dwa pojemniki bez przykrywek, które się potłukły a właścicielka zamiast je wyrzucić uznała, że coś z nich zrobię. I słusznie. Powstał pojemnik na przybory kuchenne.
Z drewnianego skopka, na którym ćwiczyłam pierwsze kroki decoupagu, zrobiłam doniczkę a z rozkompletowanego stojaka, kupionego gdzieś na wyprzedaży - piętrową paterę. Patera musi jeszcze poczekać na wykończenie. I jak zwykle jeszcze serduszka, tym razem z ciasteczkami z serwetek otrzymanych od Kaprys.
PRZED
 W TRAKCIE ....przed wykończeniem i lakierowaniem
i .....PO


Uszyłam nowy lambrekin w równie pastelowych kolorach i zasłonkę do szafki. Taca z babeczkami i biały organizer na blacie pochodzi ze sklepiku Agnieszki:  Ago Home


Drewniana budkę dla ptaszków zakupiłam w stanie surowym i pomalowałam, ptaszki i doniczka - konewka to wiosenne zdobycze. za niewielkie pieniądze.
A do ramek trafiły obrazki z muffinkam. Brakuje mi jeszcze ciekawej lampy bo obecna jest zbyt okazała i zasłania w perspektywie dekorację okna. Ciekawe lampy znalazłam TUTAJ

25 komentarzy :

  1. Gratuluję zwyciężczyniom :) A dodatki do kuchni piękne, również ostatnio pragnę ozdabiać wszystko pastelami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne babeczki u fajnej babeczki:)))) Wesołych Świąt:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te muffinki :)dziękuję za candy i czekam na następne; pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie twojej kuchnie w pastelach:))-dziekuję za zabawe:))

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie u pani :-) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje dla zwyciężczyń :)

    Pięknie w Twojej kuchni ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę. Kuchnia z różem i stokrotkami nabrała delikatności. Super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę. Kuchnia z różem i stokrotkami nabrała delikatności. Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale u Ciebie pięknie mufinkowo;-))))piekne te serducha i osłonki z tym motywem;-)w ogóle wystrój kuchni taki radosny i optymistyczny

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się w Twojej kuchni! Stokrotki wyglądają uroczo!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. :)Piękne, wiosenne zmiany w Twojej kuchni :) Te pastele mają coś w sobie,tak ładnie rozświetlają pomieszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę.
    Świetna metamorfoza kuchni, teraz wygląda lekko i ... do schrupania.
    Pozdrawiam ciepolutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratki dla zwycięzców :) jaką masz przemiłą i słodką tą kuchnię, mogłabym w niej zamieszkac hi hi
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuchnia wygląda teraz bardzo słodko i smakowicie. Bardzo fajny pomysł na wiosenną przemianę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na zmianę kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo słodko się u ciebie zrobiło, urokliwie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. ten kufelek to akurat bardziej mi się przed podobał, ale cóż... ja to dziwna jestem.

    Gratuluję wygranym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku Ewuniu dziękuję!!!!!! ale super. A właśnie miałam robić klamerki na pracki moich maluchów,a tu proszę :* Jeśli chodzi o Twoje dzieła to zacznę od lambrekina..... jest przepiękny, śliczna kolorystyka. Mufinkowe wzorki równie urocze no i fajnie,że Agulka mogłaś poznać. Strasznie Ci zazdroszczę.buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż chce się patrzeć na ten dom i te cudenka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Achhh
    Ewciu cudownie! Cudownie! Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  21. dziekuje za zabawe i gratulacje zwyciezczyniom :) kropeczkowo-patchworkowo bardzo ladnie u Ciebie :) wiosenno-swiatecznie pozdrawiam, eda

    OdpowiedzUsuń
  22. Muffinkowe przedmiociki świetne !!!
    Prawdziwe słodziaki !!!
    Dziękuję za urocze spotkanie !!!
    Bratki pięknie się prezentują w wiaderku ;-)
    Spokojnych i radosnych Świąt !
    życzy Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny zestaw !!! Uwielbiam muffiki ;) taki komplecik to marzenie !

    OdpowiedzUsuń
  24. Ktoś CI już mówił, że jesteś niesamowita? Te dodatki w kuchni są przeurocze;) SUPER

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)