piątek, 9 grudnia 2016

Jak spersonalizować prezent ?

Jak spersonalizować prezent aby trafił w gust, upodobania a przy tym był oryginalny i praktyczny?
No właśnie... Często wybieramy gotowe zestawy np. kosmetyków pakowane fabrycznie lub kosze z winem i specjałami różnej maści. Ale to jest powtarzalne i nieciekawe opakowanie. Więc co zrobić by uatrakcyjnić taki prezent.
Wybrać temat np. "Herbata i... " lub "coś dla super kucharza"
Wybrać ciekawy pojemnik plus np zaparzacz i filiżankę. Jeśli nie znacie dobrze gustu i upodobań najlepiej  kupić klasyczną herbatę i bardzo prosty porcelanowy lub kamionkowy kubek. Jeśli znacie dobrze tę osobę, można poszaleć z mieszankami herbat i ozdobnymi kubasami.
Dla kucharza np zestaw oliw smakowych lub zestaw ekologicznie produkowanych ziół a do tego w doniczce  świeża bazylia lub rozmaryn. Wszystko w praktycznej skrzynce na zioła lub przyprawy.
Taka myśl mi zaświtała jak robiłam te skrzynki, że mogą służyć do przechowywania ale też jako fajne, użytkowe opakowania.

 Taką skrzyneczkę robiłam jako DIY i znalazła się wydaniu specjalnym Mojego Mieszkania "Najpiękniejsze Dekoracje" Dwie zostały w Śmietankowym Domu a dwie czekają jeszcze w PrzeTWÓRNI na nabywcę.
Zamiast gotowego zestawu kosmetyków może samemu skomponować np. Zestaw do relaksującej kąpieli. Olejek, świece i balsam w pięknym pojemniku do przechowywania kosmetyków. Co wy na to?
Albo zestaw dla ogrodniczki: rękawiczki ogrodowe i kosmetyki do pielęgnacji dłoni w ciekawej skrzynce na sezonowe kwiaty.

Albo donice i zestaw nasion w koszu? A kosz może słuzyć potem do noszenia narzędzi ogrodniczych lub  jako pojemnik na kwiaty.
Każdy z takich zestawów można zapakować w przezroczysty papier, jakiego używają np. kwiaciarnie, wtedy ładnie widać cały zestaw.
Możliwości i zastosowań pojemników jest wiele tak jak różnorodne są ludzie i ich zainteresowania.
Teraz już wiecie co robiłam przez ostatnie tygodnie, skrzyneczki, bombki, zawieszki... wszystko czeka na nowe domy w naszej pracowni i sklepiku w Warszawie, wiec będzie mi bardzo miło jesli nas odwiedzicie.

Pozdrawiam z zapracowanego Przytulnego Domu

6 komentarzy :

  1. Wszystkie pomysły super, każdy by mnie ucieszył. Szkoda, że moi bliscy nie czują tej "bajki" : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły. Ja uwielbiam robione ręcznie prezenty. Gorzej ze ludzie w koło są bardzo wymagający i nie doceniają :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysły na prezent rewelacyjne! Śliczne skrzyneczki.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe , inspirujące pomysły. Na pewno ktoś skorzysta z radością :)
    Wszystko co robisz jest interesujące i piękne :) Chętnie zajrzała bym do Twojego sklepiku, żeby zobaczyć te cuda na własne oczy, ale mieszkam na końcu Polski więc pozostaje mi tylko podziwianie wszystkiego na Twoim blogu co czynie regularnie z ogromną chęcią i przyjemnością :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzyneczki urokliwe !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)