wtorek, 5 grudnia 2017

Dekoracje ze starych dech - nie tylko na święta Cz.2

Dziś obiecana druga część o wykorzystaniu starego drewna. czasem wystarczy jedynie skrawek deski. Te poniżej maja zaledwie 14 x 20 cm.
Zostały pobielone woskiem a potem zrobiłam wzory z szablonów. Poste jednorazowe szablony możecie zrobić same z grubego papieru. Wystarczy wydrukować wzór z internetu i go wyciąć nożykiem. W sklepach internetowych jest też bardzo dużo wzorów w różnych cenach.
Szablon przykleiłam taśmą malarską aby sie nie przesuwał. Do zrobienia wzoru użyłam kolorowego wosku Byta-yta w kolorze szarym oraz szwedzkiej czerwieni. takie obrazki możecie postawić lub zawiesić np, na jutowym sznurku. Sama natura:)





Drugi sposób wykorzystania starego drewna, to różnej wielkości skrzynki, w których możecie zrobić świąteczną kompozycję  na wyjmowanej gąbce florystycznej a jak skończą się święta , użyć skrzynkę na zioła lub do kolejnej np wielkanocnej stylizacji. U nas w pracowni powstają takie skrzyneczki, różnej wielkości i kolorów. Ja użyłam do wypełnienia skrzynki kawałka dociętego na wymiar styropianu. Nie musicie kupować specjalnie elementów florystycznych, wystarczą szyszki, gałązki świerku, tuji lub malowane na biało witki brzozowe, orzechy i bombki. Wszystko co Wam w duszy zagra.
Ale mając pomoc męża możecie samodzielnie zbić z desek taką skrzynkę lub wykorzystać np. starą szufladkę z zapomnianego mebla.

Kolejny projekt to domki z dech,które osobiście uwielbiam!
Każdy jest inny w kształcie i kolorze. Pasują idealnie do Eko-choinek.



Mam nadzieję, że Was zainspirowałam do samodzielnych prac a jeśli macie ochotę kupić gotowe to zapraszam do PrzeTWÓRNI.

I jeszcze parę inspiracji z sieci
https://www.facebook.com/ProdigalPieces/
stara dech w roli karnisza. Prawda, ze urocza
https://www.facebook.com/IdeiasAnaClaudiaTravassos/

9 komentarzy :

  1. Wspaniałe dekoracje, też przygotowałam podobny post...dlatego jak zobaczyłam Twój, szybko przyleciałam zobaczyć co zrobiłaś z deski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stare dechy są cudne,można z nich zrobić wspaniałe rzeczy:)))Twoje prace są piękne:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, praca wspólna moja i męża, który to wszystko przycina i zbija. ja wymyślam, rysuje a potem szlifuję, maluje i woskuję:)

      Usuń
  3. Domki są fantastyczne. Mam stare dechy jak tylko odrobie się ze wszystkim, to zabieram się za zrobienie takiego domku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze stare dechy i ich drugie życie, tylko brać się do roboty... :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły. Ostatnio marzę o takiej choince. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt bardzo ładny, na święta jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  7. tez lubie stare deski, malowanie, przecieranie i....powstaje cos nowego

    OdpowiedzUsuń
  8. Stare deseczki plus wzorki z szablonowe bardzo efektownie się prezentują. Tylko gdzie ta zima? Cały rok mogą stać.
    Pozdrawiam
    Edyta
    http://sztukaspodstrzechy.blogspot.com
    http://sztukaspodstrzechy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)