piątek, 15 grudnia 2017

Pierwsze przymiarki- świąteczne dekoracje w Przytulnym

Powoli wkrada się świąteczny klimat w naszym domu.
Troszkę wcześniej w tym roku, aby nie zostawić wszystkiego na ostatnią chwilkę.
Tuz przed Wigilia pojawi się "zielone" czyli i choinka i girlandy ze świeżych gałązek na kominku i witrynie. Resztę zrobią migocące płomyki świec i lampek.
A ja tam przygotowania u Was?



Kominek i kuchnię trochę zdominował kolor czerwony, reszta będzie w bieli z kropla czerwieni.

Jutro zabieram się za dekorowanie ganku w naszym Domu.
Pokaże Wam jeszcze ostatnie bombki, które  wykonałam w tym roku.













Miłego Weekendu:)


15 komentarzy :

  1. Cudowne dekoracje!!!
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne bombki!!!
    Pozdrawiam Ewuniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje, a bombki to arcydzieła. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dekorujesz swój dom:))bombki śliczne:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne ozdoby :)
    Stanęłam z moimi zasłonkami bo w najczęściej odwiedzanym sklepie nie dostarczyli czerwonej wstążki i tak ciągle łudzę się, że uda mi się znaleźć czas aby zrobić całą wyprawę po nią gdzie indziej :/ Ale dojrzałam u Ciebie zasłonki bez wykończenia i też ładnie wyglądają. To ja też w tym roku już dam sobie spokój z taśmą wstążkową i też tak powieszę :) Dzięki kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne Bombki, dom pięknie jest już przygotowany na zbliżające się święta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuć już święta u Ciebie po prostu bajecznie. Zauroczyły mnie serduszka wiszące w oknie ze światełkami... U mnie jak co roku święta w kolorach złotym, bordowym i zielonym oraz trochę bieli, te kolory kojarzą mi się z tym magicznym czasem i powoli robi się świątecznie. Pozdrwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie u Was! Bardzo lubię popatrzeć na te Twoje dekorację. Sama mam duże szyszki, z Chorwacji specjalnie przywiozłam, ale kompletnie nie wiem jak się za to zabrać. Tym bardziej podziwiam te Twoje przepiękne stroiki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kajuś, Przepis na szybki stroik z szyszkami: taca, skrzynka lub inne naczynie np. Ceramiczną miska lub stara szufladki. Zielone gałązki, ś,yszki i świecą lub 3 świece. Połóż do naczynia gałązki, ustaw świece i do około szyszki, do tego orzechy, mandarynki i gotowe

      Usuń
  9. Bardzo klimatyczne te ozdoby, od razu cieplej. I tak czuć już te święta, że są tuż tuż.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super przestroiłaś domek, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo to wszystko ładne, ja wczoraj swoje świąteczne cudeńka pochowałam i czekają do następnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainwestowaliśmy w kosz do garderoby na stronie www.koszyki.net.pl – polecamy!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)