niedziela, 14 stycznia 2018

Trochę błękitu, chociaż w pracowni...

Tęsknię za błękitnym niebem, takim jak na Cyprze i za słońcem!
A za oknem nie ma nawet nie ma białego puchu a co dopiero błękitu się dopatrywać:(
Wypróbowałam nowy kolor farby kredowej AMAZONA, w sam raz na zimowy smuteczek.
Kolor niebieski, jasny i pogodny.
 Taka tęsknota za kolorem:) inspirująca

 Szary wosk, którym wykończyłam skrzynkę ładnie pasuje do niebieskiego. A wzór szablonem wykonałam ciemno szarym woskiem Byta-yta kolor Len. Z białym kolor niebieski byłby bardziej intensywny.

i jeszcze wieszaczek


14 komentarzy :

  1. Śliczne pudełeczko i kolorek - wspomnienie lata. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest cudny:) Wyszedł śliczny komplet. Wieszaczka pozytywnie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błękitnego nieba i gorącego słońca :) Kolorek śliczny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Błękit przywołuje lato i morze:))cudnie jest:)Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękną kolorystykę zastosowałaś...
    wszystkiego dobrego w nowym roku Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Błękit na Twojej skrzyneczce przywołuje wspomnienie lata, oj, tęsknię już za słonkiem i błękitem nieba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona tym połączeniem :) Wyszło genialnie :) Witam i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, niebieskiego na niebie nam potrzeba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny i taki radosny kolor wybrałaś . Mi też tęskno za błękitem nieba :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie coś ostatnio bierze na niebieskości:)) świetne połączenie kolorków

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)