piątek, 29 listopada 2019

Czy czujecie już zbliżające się Święta?

Pogoda zupełnie nie zimowa i gdyby nie bombki w mojej pracowni jakoś zupełnie nie czuła bym że zbliżają się Święta.
Zupełnie jak wtedy gdy wracając z Cypru w listopadzie, przy 24 stopniach ciepła,  zobaczyłam po drodze na lotnisko świąteczne iluminacje, renifery itp...
Ale kalendarz nie kłamie i czas na przygotowania, plany spotkań z rodziną.
Czas też zamknąć mój warsztat Św. Mikołaja. Zrobić ostatnie bombki i skupić się na domowych sprawach.
Pewnie jeszcze Was pomęczę dekoracjami hand made :)



A swój świąteczny sezon zaczynam wycieczką na Jarmark Bożonarodzeniowy w Wiedniu. To mój prezent urodzinowo-imieninowe. Cudowny ! Dziękuję Beatko.
Będzie pewnie z tego wypadu foto-relacja A dziś trochę ogrodu i trochę z Pracowni.
Miłego oglądania:)
 W pracowni utknął mój mąż i odnowił taki piękny stolik. Miał pęknięty, poplamiony blat i łuszcżacy się lakier. Po wielu godzinach klejenia, szlifowania dostał nowy matowy kolor.



A ja utknęłam w bombkach;)





 ... i choinkach wg nowego projektu


Miłego weekendu:)

13 komentarzy :

  1. śliczne bombki ja w tym roku jeszcze sie nie zabrałam za robienie ich bo raz ze miałam remont który trwał miesiąc a poza tym wogóle nie czuję klimatu światecznego. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bombki, a takich choinek jeszcze nie widziałam, są bardzo pomysłowe, no i ten cudny kolor!!!
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czuję jeszcze świąt ale dociera do mnie że już za chwilę będzie grudzień. Bardziej moja zaduma skupiona jest na końcu kolejnego roku, że to już... Piękne bombki, bardzo mi się podobają te z motywem zegara, takie bardzo oryginalne :) Stół wyszedł fantastycznie :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę twórczej duszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojejku jakie cudowności! nie czułam klimatu świątecznego dopóki nie zobaczyłam tych ozdób! Są niesamowite! Szczególnie wpadły mi w oko te z motywem zegara :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny blog, dekoracje urocze! Będę tu częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. W domu czuć już święta, ale za oknem niestety nie :) Może zima jeszcze do nas przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogród jest cudowny i ten wspaniały psiak:) Piękne ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się Twoje ozdoby świąteczne :) Najbardziej bombki, które dla mnie są rewelacyjne! Powiedz mi, gdzieś je sprzedajesz? ;) Ja też kiedyś robiłam takie dekoracje, głównie stroiki, jednak w tym roku ze względu na brak czasu niestety nie jestem w stanie... Co do uroku świąt to podobnie jak poprzednicy muszę stwierdzić, że nie czuję ich. Głównie ze względu na brak śniegu. Jednak białe święta mają swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne wnętrze! Właśnie urządzam swoje mieszkanie i szukam inspiracji! Kupiłam już tutaj plakat na ścianę i kilka innych dodatków m.in ozdoby do salonu. Prezentuja sie pieknie! :)
    Mam nadzieje, ze cale mieszkanie uda mi sie niedlugo tak ladnie urzadzic! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku kompletnie nie czułam świąt i teraz nie czuje zimy. Mamy styczeń a nie widziałam jeszcze śniegu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Stolik otrzymał dzięki Wam drugie życie :) sprawdza się świetnie :) DZIĘKUJEMY :)
    Bombki jak zawsze piękne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)