środa, 13 listopada 2019

Wieczorny relaks przy tworzeniu

Utknęłam  "bombkach" dosłownie. Długie, ciemne wieczory nie działają na mnie dobrze więc wolę już oczekiwać na Święta, bo potem to już z górki, styczeń, luty i Przedwiośnie!
Serio, wolę tak sobie tłumaczyć, bo nie znoszę zimna i braku słońca. Wiec zajmuję głowę i ręce tworzeniem bombek. W glowie mam mase pomysłów i pewnie wszystkich nie zrealizuję. Dzis pochwale się efektem tych twórczych wieczorów.
Kolejne pudełko z bombeczkami i różne wersje bombek akrylowych zdobionych od wewnątrz.

 Zwierzaczkowe medaliony


Troszkę zimowych widoczków




Akrylowe mega olbrzymki 16 cm średnicy






Dajcie znać, czy Was zainspirowała do robienia własnych bombek.

23 komentarze :

  1. Ja nie umiem takich bombek robić:))Twoje są piękne szczególnie te z liskami:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na warsztatach uczyłam osoby, które twierdziły, że nie mają zdolności, żeby zrobić takie ładne. Potem same nie wierzył jakie cuda im wyszły

      Usuń
  2. Śliczne prace, podziwiam bo sama nigdy tego nie robiłam, to dla mnie wiedza tajemna a te zwierzaczkowe medaliony są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Polecam decoupagecalbo inne plastyczne aktywności na jesienne wieczory. Podstawy nie są trudne, jest dużo kursów na Youtube. A radość z samodzielnie wykonanej bombki bezcenna

      Usuń
  3. Ja przeciwnie, lubię te wieczorowe pory, w których mogę robić to, na co w ciągu dni letnich (i tak, też uwielbiam lato... ciepełko), szkoda mi czasu. Bardzo podobają mi się bombki, pudełko, pejzaże i inne scenerie są moimi ulubionymi motywami. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombki piękne. Te ze zwierzakami cuuuudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona Twoimi bombkami . Są cudne . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. - Jakie one cudne! - Pomyślałam, patrząc na wzory ze zwierzętami.
    Cudne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie. Wszystkie prace są piękne i wiem, że wymagają dużo cierpliwości i wysiłku. Będę wdzięczna za informację czy sprzedaje Pani swoje prace. Szczególnie mnie interesuje medalion z liskami. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. zapraszam do kontaktu na ewa.przytulnydom(@gmail.com lub na FB https://www.facebook.com/przytulnydom.ewa/

      Usuń
  8. Śliczne te bombki! Też nie przepadam za zimą, chociaż tegoroczna jesień jest bardzo łaskawa w temperatury i ciepła :) Ale mimo wszystko... oby do wiosny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w domu też teraz jest "bombkowo" Uwielbiam te robótki. Twoje bombki są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Byle do wiosny, byle do wiosny. Nie mogę się doczekać lata które dopiero co odeszło. Piękne zajęcie masz. Też cały czas zajmuje głowę żeby nie myśleć o długiej zimie która nas czeka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Całą sobą odpowiadam: tak! Marzy mi się stworzenie moich własnych bombek w tym roku i szukałam właśnie inspiracji. Cudowne prace robisz! Jestem tu pierwszy raz, ale chętnie jeszcze zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym roku zrobiłam ich tyle, że aż mnie mdli... hihi
    Twoje bajeczne są Ewo
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do tworzenia nie zainspirowała, ja akurat nie mam tego daru, za to do zakupów jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Brakuje mi słów , aby wyrazić zachwyt i podziw dla tych przepięknych rzeczy , które pani tworzy - to po prostu arcydzieła .Bombki i medaliony urzekły mnie w szczególności .Czy wykonuje pani również na sprzedaż?

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdarza się. Zapraszam do kontaktu na mail.
    Adres w prawym górnym rogu panelu bloga.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)