czwartek, 14 stycznia 2021

Zabombkowało mnie! Trochę wspomnień z pracowitej jesieni.

Witajcie :)

Zaniedbywałam bloga w 2020 roku, trudno się było skupić na pisaniu- całą energię skierowaliśmy na kolejne projekty i zajęcia manualne - żeby jakoś oczyścić głowę z natrętnych myśli, pytań i obaw o rodzinę i przyjaciół. Byliśmy w ciągłym kontakcie telefonicznym - ciągłe pytania: dbasz o siebie? ktoś z Twojego otoczenia zachorował? Dajesz radę?

To było i nadal bardzo męczy ale i wyzwala w nas kreatywność- jak spędzić ten czas izolacji. Późną jesień w zasadzie spędziliśmy w ogrodzie i pracowni. Staraliśmy się zdrowiej jeść. Dołączyliśmy do spiżarni naturalne produkty np. z lnu. Ponieważ mam dwie lewe ręce do gotowania, to musiałam skorzystać z jakichś przepisów i trafiłam  na stronę SieJeZiarna do sklepiku  SieJeZiarna.  Prawda,  że fajna nazwa:) Dużo fajnych przepisów na przekąski i "przegryzacze"



Spędzaliśmy więc czas - trochę razem - trochę osobno., żeby nie zwariować :) Mąż w garażu przy pile i innych elektronarzędziach. Ja w pracowni nad tworzeniem bombek i dekoracji. Jak zimno wygoniło nas z ogrodu - ja zaczęłam planować odświeżanie kolejnych pomieszczeń w domu., ku przerażeniu męża... Nie mamy siły ani środków  na jeden kompleksowy remont - a czas już na malowanie, naprawianie- bo dom po 13 latach tego wymaga. W ten sposób utrzymuje się nieruchomość w dobrej kondycji i nie traci ona na wartości. Będę więc dla Was miała trochę fajnych przykładów jak tanim kosztem, kolorem, czy z tańszych materiałów wykonać małe odświeżanie pomieszczeń. Będzie remont holu i klatki schodowej, odnawianie sypialni, kolorem ścian i dodatków i znów o malowaniu mebli. Ale o tym w następnych wpisach. 

Dziś podzielę się z Wami kolejnymi projektami bombek choinkowych. 

Były projekty RETRO





Projekty w tradycyjnych kolorach: czerwień i zieleń zawsze się sprawdza.





Projekty neutralne z widoczkami i pomysły na nowe bombki 3D












Zrobiłam też kilak projektów bombek ze zwierzakami :)





I trochę projektów Eco z wykorzystaniem plasterków drewna



Do następnego razu :)

16 komentarzy :

  1. Łatwiej przetrwać, mając pasję... Bombki urocze, lubię retro :)
    Czekam na posty z mini remontów.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wykorzystałaś ten czas:))))Twoje prace są cudne:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW! Wszystkie wspaniałe! dziadki na plastrach rewelacyjne. Pięknie tworzysz!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne! Dbałość o szczegóły! Podziwiam. Czekam z niecierpliwością na te remontowe posty, bo duuuża nieruchomość do wyremontowania w przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach..... zachwyt nad bombkami.... jestem szczęśliwą posiadaczką jednej z nich. i plasterków parę przygarnęłam z ogromną radością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie- oby więcej takich spotkań przy kawie:)

      Usuń
    2. Cała przyjemność po mojej stronie- oby więcej takich spotkań przy kawie:)

      Usuń
  7. Tyle inspiracji na ozdabianie...
    Pandemia trochę zmieniła postrzeganie świata, a le pozwoliła też odświeżyć nasze pasje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne bombki, widzę tę staranność w wykonaniu, świetny blog i wpisy, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie piękne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombki i ozdoby bardzo ładne! Niesamowite, że ręcznie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne bombeczki, widzę talent, czekam na więcej postów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne bombki :) kiedy kolejny wpis? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne. Czekam na kolejne wpisy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)