wtorek, 21 września 2021

Schylek lata w Przytulnym

 Schyłek lata w Przytulnym wyhamował moje zapędy na różne prace ogrodowe i domowe plany remontowe.  Mój M musi sobie chwilowo radzić sam. Kręgosłup dawał mi się we znaki od kilku miesięcy a doraźne leczenie nie dawało rady... I stało się. Zanosi się na dłuższe leczenie, bo praca w stałej pozycji przy komputerze uniemożliwia całkowite wyleczenie.  Utknęłam więc w domu, w bezczynności...

Ale zawsze mogę Wam wrzucić parę zdjęć z telefonu, wczesno jesiennych kadrów.















A następnym razem będą już zdjęcia bombek, które Tworzę od stycznia. Teraz chwilowo pozbawiona możliwości ich tworzenia, mogę  pokazać to co powstało od początku roku. Bo jak tu w środku lata publikować zdjęcia  świątecznych dekoracji?! 😀


Jedna bombka na zachętę, byście odwiedzili Przytulny  następnym razem.

         Miłego dnia


   



15 komentarzy :

  1. Zdjęcia ogrodowe piękne, a bombka zachwycająca, jak zrobiłaś że owoce ostrokrzewu są jak żywe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Owoce podkreśliłam konturówki, więc są wypukłe.

      Usuń
  2. Powrotu do zdrowia życzę i pięknych bombek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas schyłek lata zimny i deszczowy:))Piękne zdjęcia:)))bombka urocza:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam napisać że dużo zdrowia życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Dużo zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z kręgosłupem nie ma żartów, ja też od lat z nim się zmagań a raczej z dolegliwościami. Zadbaj o siebie, życzę Ci zdrowia :)
    a schyłek lata u Ciebie piękny! I w ogrodzie i na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne są te hortensje bukietowe:)cudnie się wybarwiają i jeszcze cudniej dekorują dom:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne, inspirujące zdjęcia. Widać, że zostały wykonane z pasją :) Jestem w trakcie poszukiwania wymarzonego projektu domu nowoczesnego, ale wiem, że gdy go znajdę to postaram się nadać mu przytulności tak samo jak pani. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne, nostalgiczne zdjęcia. Uwielbiam jesień właśnie za ten magiczny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Ja zawsze robię mnóstwo zdjęć wszystkiego co się da :) Niektóre wywołuję. To super sposób na zachowanie wspomnień na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A co powiecie na usługę taką jak [url=https://www.brudtech.pl/firma/cennik/]alpinistyczne mycie dachu[/url] ? Sama nie tak dawno zdecydowałam się na współpracę z firmą Brud Tech. Jestem pewna, że będziecie zadowoleni z wyboru

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie najwięcej czasu zajęło doprowadzenie ogrodu do porządku. Chciałam też dokupić kilka roślin i spodobała mi się oferta jaką posiada szkółka roślin Białystok także tutaj bez problemu wybrałam coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Schyłek lata w ogrodzie to magiczny czas, gdy przyroda stopniowo przygotowuje się do nadchodzącej jesieni. Liście powoli zaczynają zmieniać swój kolor na złoto i czerwień, tworząc niezwykłą paletę barw.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)