środa, 15 lutego 2012

W skrócie

W skrócie, bo parę drobiazgów i trochę większych prac ostatnio powstało a czasu za mało żeby wszystko obfocić.
Wrzucam parę zdjęć i obiecuję, że następny post będzie bardziej treściwy :)
Chustecznik z hortensją (jak ja tęsknie już za wiosną i kwiatami!)miał być prosty, bez ozdobników z lekką patyną. Do kompletu powstało jeszcze pudełko ale jak to ze mną bywa - zdjęcia brak.

Wpadły mi w ręce drewniane klamerki i dla relaksu zrobiłam parę w tildowe wzorki, parę z lawendową gałązką i różowe kwiatki też pasowały... Można je wykorzystać na różne sposoby. Ja planuję wykonać tablicę w drewnianej ramie, wypełnioną lnem a na jej tle będą rozciągnięte sznureczki z klamerkami do przypinania zdjęć i  informacji na karteczkach. A klamerki będę wymieniać w zależności od potrzeb.
Zrobiłam ich więcej więc jeśli macie ochotę takie ptrzygarnąć - piszcie na mail.


 Pozdrawiam
Ewa

12 komentarzy :

  1. Bardzo ładne spinacze wyszły, bardzo przydatne są takie drobiazgi w kuchni, a o ile przyjemniej się z nich korzysta w takiej wersji:-)
    Chustecznik też piękny - niczym zapowiedź wiosny:-)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tęsknię do wiosny:)) Hortensje wspaniałe i cudne spinacze z lawendą (wszystkie śliczne, ale lawenda to lawenda:)). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny chustecznik... a spinacze cudne ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam za te spinacze ... jestem chyba zbyt leniwa by je upiększyć...
    śliczny, wiosenny chustecznik

    OdpowiedzUsuń
  5. miło wiedzieć, że ktoś jest bardziej kreatywny ode mnie, bo mi nic się nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chustecznik cudny !!!
    Też tęsknię za wiosną ;-)
    POdziwiam wytrwałość przy zdobieniu klamerek ;-) ja nie mam cierpliwości do mnich ...
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te klamerki! A chustecznik taki delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Klamerki sa przesłodkie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie drewniane klamerki. Oklejam je koronką:) ale Twoja wersja bardzo mi się podoba i chyba podpatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Klamerki w krateczkę i kwiatki bossskie!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)