wtorek, 12 kwietnia 2016

Nowe życie komody w stylu skandynawskim

Witam wszystkich wiosennie,  a że za oknem szaro to dziś będzie CD. o przywracaniu do życia komody w stylu skandynawskim. Pierwszy mebel w takim stylu, który wpadł pod mój pędzel:)
O początkach odnawiania tej komody możecie poczytać TU
Dziś pokaże Wam jak wygląda skończona komoda, zostało już parę kosmetycznych prac i może stanąć w nowym domu:)
Zdjęcia nieciekawe, bo za oknem wciąż szaro więc musiałam jakoś ją ustawić by była w miarę oświetlona i nie miałam ładnego tła.
A dla przypomnienia zdjęcie komody w trakcie malowania. Cała komoda była w takim fornirze jak szuflady na poniższym zdjęciu. Niestety fornir był odbarwiony i poplamiony więc uznałam, że szarości dodadzą jej współczesnego sznytu.

Dzisiaj to już koniec nowości. Szykuję post od malowaniu doniczek ze wskazówkami jak je wykonać. Zajmie mi to jeszcze parę dni.

Pozdrowienia
Ewa

21 komentarzy :

  1. Praca popłaca:) Świetna robota:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nowatorska zmiana :) Pieknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie Tobie to wyszło;) Prosto i z klasą;) Pozdrawiam Malwina

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz to jest komoda!!! Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękną sylwetkę ma ta komoda.
    A i szarość jej służy.
    (Ja bym chyba zaszalała z jedną czarną szufladą;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja miałam ochotę na dodanie żółtej szuflady... ale zrezgnowałam bo miała mieć neutralną kolorystykę

      Usuń
  6. Wyszła super....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  7. Się napisałam i komentarz nie poszedł. :-( No to jeszcze raz, :-) Świętnie wyszło, kombinację kolorów, to moim zdaniem wybór na 10-tkę z plusem. Ten brąz wśród szarości nadał ciepła i przytulności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dobrze, że są ludzie, którzy widzą piękno w starych rzezach :) Tymczasem zapraszam do mnie poczynaniadomowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ważne, żeby realizować swoje wizje i projekty. Gratuluję kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna jest ta komoda. Mam pytanie - czy ta szuflada taka zostanie? :)
    Ja ją widzę w moim salonie - mam otwartą kuchnię i ta komoda idealnie by się wpasowała do kuchni i salonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Górna szuflada miała taka zostać w naturalnym fornirze. Jeszce robię kosmetyczne poprawki i wnętrza szuflad. na ten moment komoda jest zarezerwowana:) ale jeszcze sprawa jest otwarta.

      Usuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)