piątek, 2 września 2016

Śmietankowy Bloggers Meeting czyli zlot kreatywnych babek

O tym, że będzie się działo! wiedziałyśmy już zanim przestąpiłyśmy w sobotę próg nowego Śmietankowego Domu.
Nie mogło być inaczej skoro Śmietankowa i Sandrynka przez tydzień mieszały wnętrzarsko  w "tym kotle'' a Śmietankowy Mąż próbował nadążyć za ich pomysłami. Chyle głowę przed ogromem pracy jaki wykonali.
Naszym zadaniem było już tylko przygotowanie dekoracji.
Nie mogłyśmy się napatrzeć na nową komodę SEART, jak widać Sabina ją uwielbia.

Przywitał nas stół pełen pyszności przygotowanych przez Joannę z  BE - TASTY. 
Stół zaaranżowany  w kolorach późnego lata, były nawłocie, jabłka, dynie wykonane przez Sandrynkę... cudowny klimat. Do tego naturalne dodatki z surowego drewna, świeczniki i podkładki z Regalia.




Każda z nas przygotowała i ofiarowała coś od siebie, pasującego do "Śmietankowego stylu" Miało być jasno, optymistycznie i świeżo.
Sandrynka przez tydzień pracowała z domownikami nad wnętrzami a my tylko dołożyłyśmy swoje "trzy grosze"
Aga z AGO HOME pomalowała szafkę do kuchni na której znalazły miejsce kuchenne "łapki" w błękitach,  które udało mi się uszyć przed spotkaniem. Szafeczka wpisała się doskonale w Śmietankowy klimat.
Aga wyczarowała również dekoracyjną dechę z ptaszkiem. Jak ją wykonała opisuje na swoim blogu Domowe klimaty
Miałyśmy też swój wkład w pokój dziecięcy. W pokoiku Śmietaneczki zagościła komoda od AGO HOME
Parę migawek z pokoju dziecinnego. Więcej zobaczycie w relacjach w Śmietankowym Domu i u Sandrynki
 Uszyta przeze mnie w ekspresowym tempie pościel  pięknie wygląda w stylowym łóżeczku pomalowanym przez Sandrynkę.
Nie będę zdradzać wszystkiego bo zdjęcia wnętrz znajdziecie też na blogach u Sabiny i Sandry.
Mnie wpadł w oko kącik do pracy w sypialni stworzony przez Sandrę.
Przygotowałam też skrzyneczki, które mogą pełnić różne funkcje i jako skrzynki na zioła lub organizer na drobiazgi czy kosmetyki.

Skrzynki malowane farbą Byta -yta i zawoskowane bezbarwnym i przetarte białym woskiem AMAZONA. Relief wykonany szablonem i pastą strukturalną.
Nie mogło też zabraknąć wianka z wizerunkiem Śmietankowego Domu.

 Dla gospodyni oraz dla Sandry, która tego dnia miała imieniny przygotowałam bukiety z kwiatów z mojego ogrodu.
Dla hortensji zrobiłam wazon ze starego pojemnika ceramicznego, pomalowałam farba Byta -yta w kolorze perłowej szarości, potem dokleiłam dekor i ozdobiłam konturówką.
W przerwie pomiędzy tworzeniem prac,  bieganiem z aparatem, pozowaniem do zdjęć i podjadaniem pyszności wykonałyśmy mapę marzeń pod okiem Anety Lewczuk, która mobilizowała nas do wizualizacji własnych marzeń i celów. Bardzo ciekawe doświadczenie


Miałyśmy też gości z redakcji Mojego Mieszkania, Naczelną Dorotę Jaworską, Sekretarz redakcji Justynę Marczuk  oraz stylistkę Marynię  i fotografa Marcina.
Fajnie było oglądać ich podczas pracy.
Mam nadzieję, że zdjęcia się udały i niebawem się ukażą.
Dzięki za spotkanie pełne energii.

Było mi bardzo miło zostać obdarowaną przez:



21 komentarzy :

  1. Ewciu, dziękuję za podarki, są idealne!!! Było super! Mam nadzieję, że niebawem wpadniesz na kawę.

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć Ewo :)
    świetne , inspirujące spotkanie :)
    pozdrawiam wszystkie duszyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne spotkanie kreatywnych osóbek:))))oby takich więcej,bo za to my mamy możliwość oglądania pięknych rzeczy:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Troche tego spotkania zazdroszcze, ale tez bardzo sie ciesze, ze blogerki potrafia sobiepomagac i to tak kreatywnie:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowe spotkanie.....Gratuluje....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. No to żeście piękności narobiły!!! Super projekt! Oby takich więcej!

    OdpowiedzUsuń
  7. To kolejne spotkanie blogerek wnętrzarskich, po którym widać, że jesteście jak jedna, wielka rodzina, w której nie ma rywalizacji, a jedynie ogrom sympatii. Spotkania w na gruncie prywatnym to nie to samo, co oficjalne bloggers meeting i świetnie, że wychodzicie z taką inicjatywą. A prezenty i dekoracje pięknie, idealnie wpisują się w charakter Śmietankowego Domu. No i fajny pomysł z tą wizualizacją marzeń, od razu widać, że kreatywność to Wasze drugie imię : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak to zawsze w kobiecych spotkaniach - smakołyki.
    U facetów wystarczą trzy zgrzewki piwa. Przynajmniej na początek
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokój dziecięcy bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super spotkanie, zazdroszczę i pozdrawiam uczestniczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Musiało być bardzo miło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne spotkanie kreatywnych osób w ślicznym drewnianym domu. Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne są takie spotkania. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, to są wspaniałe chwile....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale z was kreatywne babki! Przepiękne jest to co udało wam się stworzyć :) Bardzo podobają mi się skrzyneczki i komoda, chętnie widziałabym taką u siebie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten pokoik prześliczny. Taki słodziutki ;). Podłoga jest może stąd?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)