poniedziałek, 29 lipca 2019

Ogród naturalny -dekoracje do ogrodu ze starego drewna

Mój ogród nie jest idealny, nie ma w nim klombów pod linijkę, angielskiego trawnika bez chwastów ani nowych, gotowych dekoracji prosto ze sklepu. Uwielbiam recycling, różności ze złomowiska, targów staroci lub stare dechy z których można coś wyczarować. Lubię stare omszałe donice. Lubię kamień naturalny, żwir rzeczny, omszały piaskowiec ale nie białe lub szare czyściutkie kamyczki wysypanie pomiędzy roślinami. W dobie betonowania wszystkiego, zwalczania wszystkich szkodników chemią, braku bioróżnorodności w ogrodach mój ogród chyba odstaje od większości. Prawie nie używam chemii, cieszę się, jak w ogrodzie są żaby, jaszczurki, ptaki. Czekam na jeże:) Bo przecież to one są moimi sprzymierzeńcami w walce ze szkodnikami.  A rośliny? nie mam rządków kwiatów, raczej bałagan i misz- masz, taki trochę wsiowy.Tylko na tarasie jest  bardziej symetrycznie, grzecznie uporządkowanie.


A w dekoracjach? stare balie i konewki z ocynkowanej blachy, stare okna, wielokrotnie malowane donice. jakiś czas temu dołączyły do nich dekoracje ze starego drewna, skrzynki na zioła i domki z dech. malowane, woskowane, naturalne  lub  kolorowe. Powstają w naszej PrzeTWÓRNI i można je u nas kupić lub zamówić coś wg własnej wizji.
Ostatnie kolorowe domki









Miłego tygodnia dla Wszystkich




11 komentarzy :

  1. Dla mnie ogród nie ma być idealny, ma być NASZ i wtedy jest idealny na swój unikalny sposób. Twój ogród mi się bardzo podoba, jest zjawiskowy, przyjemnie się go ogląda. Drewniane ozdoby są genialne, bardzo mi się podobają. Kocham ogrody właśnie takie. Miłego dnia, uściski. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że lubisz to robić i znasz się na tym:) Ja też bardzo lubie działać w ogrodzie, także szukać ciekawych inspiracji do pokojów w domu

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ogród. Plotek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje dekoracje bardzo mi się podobają, podobne mamy ogrody chociaż twój jakby bardziej uporządkowany od mojego :)
    Serdeczności ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja takie ogrody uwielbiam:)gdzie jest sielsko,wiejsko,gdzie rosną kwiaty jak z babci ogródka:)))i gdzie jest miejsce na pietruszkę i szczypiorek:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej sobie cenię właśnie takie ogrody niż te pod linijkę. Mój ogród nieco przypomina mi Twój, albo raczej dążę do tego aby tak właśnie wyglądał :) To miejsce gdzie czuję się wygodnie, w sposób naturalny oddaję się marzeniom, w elegnackich, wypielęgnowanych ogrodach czuję się spięta... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, naturalnie i bezpretensjonalnie, tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wyobrażam sobie domu bez ogrodu przepełnionego różnorodnymi kolorami pięknych kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie teraz czekają duże porządki w ogrodzie. Kupiłam już nawet kilka dekoracji z YourHomeStory. Będą ładne dni, to będzie się spędzało całe weekendy w ogrodzie. Bardzo lubię w swoim ogrodzie odpoczywać. Jest on dość duży. Zawsze znajomi jak przyjeżdżają w odwiedziny to chwalą to zostało zrobione. To takie moje oczko w głowie. Polecam każdemu posiadanie nawet swojej działki. Prace w ogrodzie odstresowują po całym dniu pracy.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)