niedziela, 27 lipca 2014

stół do prac ogrodowych/garden work table

Stół w wersji surowej skończony. Malowanie poczeka do końca sierpnia, jak stan zdrowia pozwoli a ja uparłam się aby zrobić to sama:) Obiecałam pokazać efekt końcowy. Oto jest stół w całej okazałości i praktyczności. Pomieści wszystko co niezbędne. Dolna półka będzie służyła do przechowywania worków z ziemią, większych donic i  konewek. Górne półki na doniczki oraz dekoracyjne drobiazgi. Są też haczyki na narzędzia ogrodnicze. Wszystko tak jak chciałam. mam nadzieje, że moje pomysły się sprawdzą. Bo projekt mąż wykonał perfekt. Cudny prezent urodzinowy.

Mam nadzieję, że będzie mi służył cały sezon ogrodniczy. Potem narzędzia powędrują do szopy a stół zostanie zabezpieczony na zimę. Szczególnie intensywnie będzie używany  na wiosnę i jesienią, kiedy dzielę byliny i przygotowuję sadzonki na nowe miejsca. Jesienią często też wymieniam rośliny w donicach aby jakieś kwiatki były do pierwszych przymrozków.


29 komentarzy :

  1. Świetny pomysł i wspaniałe wykonanie!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wspaniałego prezentu urodzimowego i przesyłam moc serdecznosci dla Ciebie Droga Jubilatko!życzę Ci z całego serca duuuzo zdrowka, bo to teraz najbardziej sie liczy!!! Sciskam mocno i udanego wypoczynku w niedzielne popoludnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prezent!!! Z okazji urodzin życzę wszystkiego najlepszego, a przede wszystkim wiele zdrowia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż życzyć, męża masz kochającego i bardzo zdolnego. Życzę zdrowia i mądrych lekarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie brawa dla małżonka stół jest rewelacyjny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewo stolik ogrodnika świetny!! Może i ja sobie taki zrobię?:) Pozdrawiam ciepło!:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetny!!! ciekawe, jak będzie z kolorem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały pomysł i wykonanie:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Stolik wykonany super, o przydatności już nawet nie wspomnę.
    Bardzo udany prezent:)
    Muszę pokazać ten stolik mojemu mężowi, może też mi taki zrobi:)
    Pozdrawiam i życzę zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypomina mi kuchenkę z dziecięcych lat. Świetny nastrój, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba twój stół. bardzo trudno jest kupić coś takiego, a Twój jest dopasowany dokładnie na miarę Twoich potrzeb,
    fantastyczny,
    m.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest boski, aż Ci zazdroszczę.....

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsze życzenia urodzinowe:) Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozazdrościć pozazdrościć. Kolejne cudo w Twoim ogródku! Slicznie!
    Owocnych prac zatem przy nim. Przesadzania kwiatków itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ cudo i jaki praktyczny. Ja zamontowałabym jeszcze kółeczka z możliwością blokowania ;) Wiesz, taki tu podjechać, tam podciągnąć :))Serdeczności ślę i gratulacje dla Wykonawcy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę i mebla i miejsca na niego ;-) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewuś myślałam ostatnio o Tobie. Piękny ten stół. Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały taki stół w ogrodzie. Ułatwi wiele prac i zapobiegnie bałaganowi. Bardzo mi się podoba. Życzę zdrówka i pozdrawiam serdecznie. Biernasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem krótko,zazdrocha mi się włączyła,zwłaszcza że mąż taki zdolny a i żona perfekt,no nie ma co za dużo gadać,superr

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobry pomysł ale co bardzo istotne naprawdę świetne wykonanie :) Stół nadaje się do sprzedaży - wykonanie na poziomie przemysłowym pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie to wygląda, ehh warto prowadzić ogród i tym podobne dla takiego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie to wygląda i na pewno praktyczne! Super

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)