sobota, 24 czerwca 2017

Początek lata w czerwieni

Czy Wam początek lata też kojarzy się z czerwienią truskawek?
Zapach i smak truskawki to dla mnie początek lata, potem porzeczki a u schyłku lata czerwone jabłka... Uwielbiam czerwony kolor, energetyczny, wesoły. Ożywia letnie dekoracje stołów na tarasach i balkonach. Rozwesela wszechobecną szarość i biel. 


 Czerwień pięknie kontrastuje z zielenią trawy a czerwono - biała krateczka, bawełna w kwiatki, łączki tworzy sielski klimat. Ładnie łączy się z kolorem miętowym i błękitami. Jest wprost stworzona do letnich aranżacji
Jak widać sporo u mnie kratek, krateczek,  kwiatów na tkaninach. Lubię też używać wiklinowych koszy w różnych rozmiarach do przechowywania, podawania  czy jako doniczki. Przydają się na pieczywo, owoce. ładnie w nich wyglądają zioła.


W kuchni podłużny kosz służy do  przechowywania pojemników i porządkuje przestrzeń na parapecie. Jak widać intensywnie testuję to,  co potem można kupić w naszym sklepiku. Kosze z czerwona krateczką,  w wielu rozmiarach też tam są:)
http://www.przetworniakreatywna.pl/gleboki-koszyk.html



Czerwień w moim ogrodzie:)


8 komentarzy :

  1. Ślicznie w Twoim ogrodzie, a czerwony to na pewno kolor lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony to nie mój kolor, ale nie mogę odmówić uroku tym wszystkim dodatkom. Jest tak cieplo, swojsko, klimat typowo letni. Śliczne zdjęcia ;). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię czerwień :))kiedyś miałam mnóstwo dekoracji w czerwieni:)))a truskawki i poziomki wprost uwielbiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. W tak przepięknej, sielskiej, romantycznej w kolorach, naturze chętnie spędzę każdą chwilkę. Każdą. Podziwiam. Piękne. Wszystko!. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosne zdjęcia. U nie też truskawkowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie,sielsko i tak że chciałoby się przysiąść na te truskawki,narobiłaś mi ochoty a nie za bardzo mogę bo karmię bobasa hihi pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwień średnio mi się podoba i kontrast, który tworzy z zielenią, nie należy do moich ulubionych, ale dodatki są ciekawe i na pewno pomogą w stworzeniu przyjemnego, letniego klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu zaczyna nam się lato i już nie mogę doczekać się słodkich truskawek.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)