czwartek, 16 listopada 2017

Świąteczna wena

Świąteczna wena mnie nie opuszcza! ciągle tworze nowe bombki, nic hurtowo same pojedyncze wzory. Wystarczy, że wpadnie mi w łapki inspirujący wzór serwetki a już układam sobie w głowie, kolor i dekorację nowej bombki.
Choć najbliższe mojemu sercu są te tradycyjne, z Mikołajem, choinką i zimowymi widoczkami,  w czerwieni zieleni i złocie, to pokusiłam się o trochę nietypowych pomysłów.
Nie ma co się rozpisywać, zobaczcie sami. A jak szukacie bombek na prezent lub na własną choinkę to zapraszam do PrzeTWÓRNI, codziennie dodaje nowe bombki. Kliknij tu BOMBKI







I kolejne z ptaszkami i z miedzianym tyłem, ozdobione taśmą ze złotymi gwiazdkami. 
Trudno zrobić dobre zdjęcia, bo światło odbija się od bombek a do tego za oknem szaro. W rzeczywistości są bardziej wyraziste.



I eksperyment z różowymi bombkami. Jestem ciekawa Waszego zdania. Co sadzicie o dekoracjach choinkowych w różu i bieli?




12 komentarzy :

  1. Bombki są przepiękne!!! Mają klimat mojego dzieciństwa. Nic słodszego i milszego niż takie piękno z nutką sentymentu !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem tradycjonalistka i optuję biel, zloto, czerwień

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bombki. Właśnie te różowe najbardziej mi się podobają.Moja choinka od kilku lat ma różowe akcenty. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombki są piękne:)Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, wszystkie są cudowne. Nie wiem gdzie oczy podziać :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne bombki! Takie piękne i dopracowane;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te bombki, łączą motywy bożonarodzeniowe z akcentami wiosennymi. Chyba wybrałabym te z ptaszkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje świąteczne, na pewno coś wykorzystam u siebie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)