piątek, 7 stycznia 2011

Komoda do renowacji i reszta zdobyczy

Jak to na początku nowego roku, robię listę rzeczy czekających na realizację. Niedawno zakupiona komoda z lustrem mająca pełnić rolę toaletki w sypialni grzecznie czeka na zabiegi pielęgnacyjne. I trochę jeszcze poczeka bo nie mogę się zdecydować czy przemalować ja na kremowo z lekką przecierką - jak resztę mebli w sypialni, czy przetrzeć całość tylko białą bejcą, pozostawiając widok słojów. Drewno sosnowe jest zdrowe ale ma kilka ubytków więc wszelkie szpachlowanie i doraniane elementy po bejcowaniu mogą być widoczne. A co Wy byście z nią zrobiły? Pomiędzy dwoma małymi szufladkami jest mocowanie do lustra, które jest do wymiany i nie ma go na zdjęciu.
Pozostałe zdobycze z aukcji to drewniana podstawa lampy, która czeka na swoja metamorfozę, zestaw toaletowy składający się z 3 flakonów i dwa obrazki z kwiatowym motywem oraz taca na kuchenne drobiazgi. Flakony wymagają czyszczenia a atomizer drobnej naprawy ale mam nadzieje że bedą pasowały do odrestaurownej toaletki. Obrazki miały zniszczone i połamane plastikowe ramy, oprawiłam je w proste metalowe ramy. Obrazki trafią do sypialni gdzie uzupełnią różane motywy. Teraz czekają na natchnienie mojego męża do wywiercenia 2 dziur w ścianie.

A wracając do listy planowanych prac w domu to na pierwszym miejscu znajduje sie łazienka, która od przeprowadzki została już wyposażona w niezbędne sprzęty: lustro, szafkę i kosze do przechowywania ale mnie ciągle w niej czegoś brakuje. Mam pomysł na dodanie odrobiny koloru lawendowego.  Zobaczymy jak to wyjdzie.  Ale o tym w nastepnym poście!
pozdrawiam
Ewa

4 komentarze :

  1. Rzeczywiście, zadan masz wiele. Już jestem ciekawa jakie cuda z tego wyczarujesz.Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna toaletka! Jetsem ciekawa jak ja przerobisz!?! Masz dobre oko wszytko co kupilas jest piekne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. toaletka podoba mi sie w takim odcieniu jak jest, naturalnym, ale taka zapewne nie pasuje do Twojej sypialni. Trudno mi cośkolwiek doradzić...Prześpisz się i znajdziesz rozwiązanie, bo właściwie i kremowa i zabejcowana bedzie ładna. Ja bejcowałam na biało meble do kuchni w domku na działce, podoba mi się, ze widać słoje:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo pracy, ale za to jakiej przyjemnej:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)