niedziela, 30 stycznia 2011

Ogłoszenie wyników candy i o tym co poprawia nastrój kobiecie

Witajcie!

Bardzo dziękuję wszystkim za udział w zabawie. Przepraszam że wyniki ogłaszam dopiero po godz. 23, ale winny jest wyjazd do Kazimierza.  Nie spodziewałam się  tak wielu komentarzy. Wybór należał do "Stefana"


Cukierasy otrzyma piedra preciosa.  
Gratuluję i proszę o podanie adresu.

ale to jeszcze nie koniec... wybrałam  jeszcze jedną osobę, która dostanie przesyłkę niespodziankę a jest nią:

 Natalia_luna
Proszę o podanie adresów do przesyłek

a teraz o tym co poprawia nastrój kobiecie...
jednym z nas nastrój poprawiają zakupy, innym filiżanka kawy i pogaduchy z przyjaciółką, kąpiel przy świecach  albo wyjazd do SPA.
Mnie zdecydowanie poprawił nastrój wyjazd do Kazimierza n/Wisłą. Uwielbiam ciche malownicze zakątki, zabytkowe budowle czy choćby ich ruiny. Dlatego z takich wyjazdów przywożę więcej zdjęć budynków niż ludzi :)
Pogoda na weekend dopisała,  w miasteczku niewielu turystów z powodu sezonu zimowego. Cisza, spokój i piękne widoki. A i jeszcze był kulig, piękne koniki (umaszczone jak dalmatyńczyki) sanie na śniegu, leśne wąwozy. Na pewno to powtórzymy!  Po kuligu polecam na rozgrzewkę Cafe Faktoria. Warto wpaść na gorącą czekoladę lub kawę oraz domowe ciasta. Wielbicielom herbat świata polecam Herbaciarnię u Dziwisza.  Herbatka Dziwiszówka pychota! Niestety zaabsorbowani kuligiem nie zrobiliśmy żadnego porządnego zdjęcia w saniach. Naprawimy to następnym razem. Poniżej parę fotek z pobytu.





19 komentarzy :

  1. Gratuluję wylosowanym i dziękuję za zabawę, pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie wszelkie podróże i mnie poprawiają nastrój :))) Do Kazimierza mamy co prawda daleko, ale kto wie gdzie nas wkrótce rodzinnie poniesie :)))
    Zwyciężczyniom gratuluję - i zgłaszam chęć udziału w kolejnym candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Tak SPA ---cudowny relaks. Ja mam już zaplanowany wyjazd na babski weekend w marcu .........do Malinowego Zdroju .........nie mogę się już doczekać :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Także bardzo podoba mi się w Kazimierzu. Jest wiele takich malowniczych miejscowości, uwielbiam podróże i zwiedzanie :)
    Gratuluję zwyciężczyniom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim dziękuję za zabawę i gratuluje zwycięzcom :)))
    W Kazimierzu jeszcze nie byłam, ale domyślam się, że panuje tam klimat małego miasteczka, spokojnie żyjącego swoim tempem (oczywiście poza sezonem :))) Ja taki oddech łapię w Lanckoronie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, tak- Kazimierz przecudny! Pani blog również :)
    Zapraszam do siebie: zuzanioly.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, tak, znam ja te kamieniczki urokliwe i ruiny zamku:-) Ja też uwielbiam podróże, choć ciężko mnie wyrwać z domu, jak wreszcie wyjdę to jestem szczęśliwa:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 razy coś mi zżarło za przeproszeniem komentarz:( Kazimierz piękny..chciałabym tam zawitać na dłużej..dziękuje za zabawę i gratuluję szczęśliwym zwyciężczyniom!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje zwyciezczyniom:-)
    Spa to jest to...co Babeczki lubia najbardziej (poza kolejna para butow, hi hi)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewa!
    Thank you!
    I`m very glad!
    СПАСИБО!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo bardzo bardzo dziękuję! Pierwszy raz zostałam wylosowana w Candy, zwłaszcza dziś było mi to potrzebne i utwierdziło mnie w przekonaniu, że mam szczęście, mam ogromne szczęście w życiu:) Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam.
    A zdjęcia wspaniałe, mam nadzieję że kiedyś pojadę do Kazimierza nad Wisłą, bo nigdy nie byłam, a marzę o tym od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  12. My congratulations to winners! And thank you for Candy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zwycięzcom:) i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kazimierz jak zwykle cudny.
    Zazdroszcze wypadu

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Kazimierz, to magiczne miasto:) Też chciałabym jeszcze tam wrócić.
    A póki co, zapraszam serdecznie na mojego bloga po odbiór wyróżnienia.
    http://wsepii.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie gratuluję wylosowanym :)
    Ściskam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję zwycięzcom:) I znów powróciłam myslami do mojego kochanego kazimierza;)) zima jeszcze nie byłam, ale widze ze tez jest urokliwie;))) mam kilka postów z kazimierza, mozesz zerknąc pozdrawiam ciepło Karina;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kazimierz uwielbiam!!
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zwycięzcom, a co do Kazimierza, to nigdy tam nie byłam,a to jedno z moich marzeń! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)