wtorek, 25 stycznia 2011

Kuchenne inspiracje

Witajcie,
ostatnio realizowane zamówienie zainspirowało mnie do uszycia paru kuchennych "przydasiów". Powstało w ten sposób parę toreb-rękawów do przechowywania niesfornych foliowych torebek, które zwykle "puchną" w naszych szufladach uniemożliwiając ich otwarcie. Widziałam kiedyś w sprzedaży taki rękaw na torebki ale nie był usztywniony u góry i tworzył coś w rodzaju tuby z gumką na górze i na dole. Moja ulepszona wersja ma na górę usztywnioną i zakończona klapką, dół jest wykończony otworem, który umożliwia wyjecie torebek włożonych i upchniętych od góry. Całość wygląda  tak:


a przy okazji uszyłam cały zestaw z oliwkowej bawełny w kropeczki składający się z torby, serduszek zawieszek, woreczka na suszone grzybki i "łapki" do gorących garnków.



 Musze się też pochwalić, że doskonalę technikę decu a poniżej efekty w postaci chustecznika, który zrobiłam w prezencie dla przyjaciółki. Tło pierwotnie było kremowe ale stanowiło zbyt ostry kontrast z motywami więc spróbowałam cieniowania brązem, lekko pocieniowałam też krawędzie.


Wkrótce następne próby z decu, w przygotowaniu jest taca i kuferek z francuskim motywem.
A od maszyny tez wieczorami nie odstępuję, bo zgłosiłam się do wymianki u Ani a do tego pozostałe projekty do dziecinnego pokoju czekają w kolejce.
Reszta tygodnia będzie pracowita bo weekend spędzam w Kazimierzu i może jak pogoda dopisze pojadę na swój pierwszy kulig w życiu :)

miłego tygodnia!

22 komentarze :

  1. Bardzo pomysłowe i śliczne toto na woreczki. Reszta oczywiście też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał! Wszystko jest fantastyczne. Oliwkowy zestaw po prostu jest zachwycający. Masz super pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw "przydasiów"jest cudowny a i chustecznik super.Pozdrowionka i udanego kuligu.

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj !
    uszyłaś swietne rzeczy i bardzo praktyczne a jednoczesnie sliczne Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kuchenny zestaw..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny zestaw, a ten worek na foliowe torebeczki poprostu super !!

    pozdr An

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na przechowywanie torebek! A chustecznik bardzo elegancki, podoba mi się motyw pocztówek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Groszki uwielbiam, ale ten pierwszy materiał w kwiatki też jest śliczny:)komplecik kuchenny mnie urzekł po prostu:)

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kreatywna Babeczko!!!!
    Alez wymodzilas cacka!!!
    Piekne i pomyslowe a chustecznik bardzo, bardzo wiktorianski
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne tkaniny, piękne wytwory Twych rąk :)))
    A decu doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. marzy mi się taki zestaw do kuchni!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękności... taki rękaw to doskonały pomysł, ja mam takie paskudztwo z ikei, nie mogę na nie patrzeć wprost,a le dzielę kuchnię ze współlokatorami i to oni je przywiesili... uh!

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny ten materiała w róże....a juz twoje dzieła to cud-miód-malina!! pozdrawiam z mroźnego i slonecznego Pomorza

    OdpowiedzUsuń
  14. chustecznik świetny, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie to wszystko cudowne :) szczególnie urzekł mnie ten komplet w oliwkowym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na worek do przetrzymywania toreb jednorazowych. O wiele ładniejszy i praktyczniejszy od tych spotykanych wszędzie dość często. Może mi się uda wykonać podobny, choć będzie niełatwo, bo ze mnie początkująca krawcowa.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Ahoj !

    OdpowiedzUsuń
  17. Kuchenny zestaw to świetny pomysł! Mi szczególnie przypadł do serca ten oliwkowy. Chociaż do mnie to chyba bardziej szary by pasował.
    Pozdrawiamy Serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Och jaki uroczy zestaw!Wspaniały!Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne jest to wszystko:) Aż chce się to wszystko mieć:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. pomysł świetny...a wykonanie? ach pozazdrościć takich zdolności:-) wszystko piękne

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super zestawik!!! Bardzo pomyslowy!!
    Musze sobie cos podobnego uszyc ;)
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)