niedziela, 28 sierpnia 2016

Oj działo się:) Spotkanie blogerek

Wczorajszy dzień minął mi w oka mgnieniu. A to dzięki spotkaniu blogerek w Śmietankowym Domu. I wiecie co? mam nadzieję, że to nie ostatnia taka impreza bo wspaniale jest poznać inne fajne osoby, podobnie myślące z wielką energią i chęcią działania...
Relację napiszę jak trochę odetchnę po ubiegłym tygodniu a dziś parę migawek z tego co tworzyła każda z nas.
Było twórczo, wesoło, kolorowo i smacznie. każda z nas chciała wykonać coś od siebie, co pasowało by do Śmietankowego Domu Sabiny ale my również zostałyśmy obdarowane.....
Na zaproszenie Sabiny ze Śmietankowego Domu i Sandry z Sandrynka - hand made
Uczestniczyły:)
Agnieszka z Domowe Klimaty (AGO HOME)
Aneta Lewczuk - Trener biznesu i rozwoju osobistego
Joanna z Be-Tasty
Gościliśmy też magazyn MOJE MIESZKANIE


pozdrawiam Was serdecznie
Ewa

8 komentarzy :

  1. Lubie kreatywnych ludzi .Pozdrawiam ze Szwecji zapraszam na moje blogi

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Wam zazdroszczę tych spotkań i nowych znajomości:)))
    pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się świetnie. Z niecierpliwością czekam na szerszą relację
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są takie spotkania....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa :) pozdrawiam twórcze kobietki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło się spotkać w takim gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna idea:)
    I fajne rzeczy powstaly:)
    POza tym wazne, ze umiemy sobie pomagac.
    Usciski:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)