sobota, 15 października 2016

Na rozgrzewkę - nowy mebelek

Po długim zwolnieniu przyszedł czas aby się rozruszać. Zapalenie płuc trzymało mnie miesiąc skutecznie od wszystkich aktywności ale ręka w końcu zatęskniła za pędzlem.
Taki stoliczek - pomocniczek zmalowałam przydymionych w szarościach. Pasują do jesiennych mgieł za oknem.
Uwielbiam wszelkie małe stoliki, które mogą wędrować po pokoju a w lecie z pokoju na taras.
Można go zawsze przestawić a to do fotela i odłożyć nań książkę albo postawić przy kanapie i odstawić filiżankę z kawą. Może być podstawą pod kwiat lub lampę... daje wiele możliwości.
Stary lakier był w kiepskim stanie ale to lite drewno wiec po lekkim  oszlifowaniu został pomalowany dwoma kolorami AMAZONY: Duif Grijs ( mglista szarość) oraz Black Pearl (grafitowa szarość)
Jak widać, zdjęcia były robione przy różnym oświetleniu więc kolory mogą mieć nieco inny odcień przy dziennym i sztucznym oświetleniu.
Jeśli chcecie go zobaczyć na żywo,  znajdziecie go w pracowni PrzeTWÓRNIA na Jana Kazimierza 35/37 w Warszawie. 


22 komentarze :

  1. Ewuniu, przepiekny ten stoliczek, to prawda ze takie stoliczki sa bardzo fajne w domu i jako element dekoracyjny i do uzytku:) Duzo zdrowka zycze, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że już ze zdrowiem lepiej! Piękny stolik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny:)a mój pomocnik czeka na wenę:))wprawdzie już dwa tygodnie,ale jak sobie poszła tak nie chce wrócić:))bardzo mi się podoba ten szary kolor:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, moje kolory!!! Zapraszam do mnie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny :) życzę dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie to zgrałaś kolorystycznie. Cieszę się, że ze zdrowiem lepiej
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ulubione kolory w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszedł:) Moje ulubione kolory, a jeszcze nie.... brakuje błękitnego kubka z kawą na nim:) Moja refleksja po tym poście to, że stolik wygląda wspaniale w każdym świetle. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. mglista, grafitowa.To tyle odmian szarości?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko dwa odcienie szarości. Jest ich o wiele więcej ale odcienie kolorów to chyba domena kobiet bo większość Panów to rozpoznaje tylko podstawowe barwy:))))

      Usuń
  10. Jak ładnie wygląda :) Zabezpieczony woskiem ?

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny i jeszcze w moich ulubionych ostatnimi czasy odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Praca wielu projektantów wnętrz opiera się na wspaniałych dodatkach. Jeżeli chcemy, aby nasze wnętrze prezentowało się ciekawie i modnie, to warto jest zadbać o takie właśnie elementy. Powyższe przykłady są doskonałym tego przykładem. Jeżeli dana osoba nie wie, jak ma zadbać o wnętrze pod względem estetyki i dekoracji, to można skonsultować się ze specjalistą. Gratuluje pomysłowości.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)