piątek, 28 października 2016

Jestem kobietą z pasją???

Czy jestem kobietą z pasją? Chyba tak mogę o sobie myśleć, kobieta z wieloma pasjami. Kręci mnie tak wiele dziedzin i technik twórczych, że na wszystko brakuje mi czasu. Ten blog jest zapisem tych twórczych pasji i lubię czasem spojrzeć wstecz, zobaczyć czego się nauczyłam, jak zmieniają się moje prace, poszerzają zainteresowania. Ten rozwój zawdzięczam nie tylko sobie ale i Wam wszystkim, dajecie pozytywnego kopa, motywujecie do tworzenia. Bardzo lubię poznawać nowe osoby z twórczego blogowego świata, wymieniać się doświadczeniami. Pod koniec lata odbyło się kolejne blogowe spotkanie w Śmietankowym Domu. Możecie poczytać o nim TUTAJ. Gościliśmy wtedy Redaktor naczelną Mojego Mieszkania wraz z ekipą. Ta obecność zaowocowała  relacją z naszego zlotu, która ukazała się w wydaniu specjalnym Mojego Mieszkania.


Wspaniale było obserwować wszystkich uczestników Bloggers Meeting przy pracy i zabawie. Powstały fajne zdjęcia z dobrą energią i dzięki temu, że ukazała się w gazecie mam dokumentację również swoich poczynań na tym spotkaniu, za co bardzo dziękuję  redakcji.
Pamiętacie skrzyneczkę, którą przygotowałam dla Sabiny powstały takie dwie i wianek z domkiem a w  wydaniu specjalnym mojego mieszkania jest małe DIY z wykonania takiej skrzyneczki.
Jak wykonać i ozdobić takie skrzynki oraz inne drewniane elementy pokazuję na warsztatach w PrzeTWÓRNI.
Rewelacyjnie wychodzą zdobienia prostych pudełek i skrzynek zdobionych reliefami lub kolorowymi woskami przy użyciu szablonów. Wiele możliwości daje też eksperymentowanie z farbami kredowymi i nietypowymi materiałami do zdobień. Ja poszerzam swoje umiejetności a potem dziele sie nimi na warsztatach.

To naprawdę przyjemne zobaczyć nasze prace wykonane dla Śmietankowego Domu  na łamach ulubionej gazety. A Wy możecie poczytać i zobaczyć relację w  ''Najpiękniejszych Dekoracjach" Uczestnicząc w tym spotkaniu zebrałyśmy nowe doświadczenia i spędziłyśmy przyjemne chwile.
Dzięki Dziewczyny!!!!
Sabina Śmietankowy Dom
Sandra Sandrynka Hand Made
Agnieszka Domowe Klimaty  / AGO HOME
Joasia  BE- TASTY
Aneta Trener Biznesu i Rozwoju osobistego

Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Przed wyjazdem napisze pewnie jeszcze jeden post a potem już wyczekany urlop na Cyprze i słońce!!!.

6 komentarzy :

  1. Super, piekne zdjęcia i fajna relacja. A ja się doczekać nie mogę też tego urlopu! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wypoczynku. Daj znać jak wrócicie
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są takie spotkania...Fajna foto relacja...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję! przepiękna fotorelacja! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)