czwartek, 6 października 2016

Jesiennie w domu i ogrodzie. Zapraszam na spacer...

Witajcie u progu jesieni...
Od tygodnia leje jak z cebra! Zaczęliśmy palić w kominku bo wilgoć jesienna wkradła się do domu.
A ja wieczorem ocieplam go dodatkowo światłem świec i dekoracjami z suszonych hortensji, które ścięłam dwa tygodnie temu.
Musze jeszcze wyciągnąć z szuflad poduchy i kocyki, zrobi się przytulniej...
Suszone hortensje wygladają tak samo dobrze w wazonie z mosiądzu jak i w ceramicznych i wiklinowych naczyniach. Stawiam je w każdym możliwym kącie


i jeszcze róże z klonowych liści
A w ogrodzie bajeczne kolory, czerwony winobluszcz i korale owoców kaliny...


Hortensje bukietowe przebarwiają się już na ciemniejsze odcienie a jeszcze parę tygodni temu były białe i zielonkawe...




Ogród usłany jest spadającymi liśćmi ale padające deszcze nie sprzyjają ich grabieniu.
A ja po długiej chorobie wreszcie zaczynam pracować pełną parą. "Na tapecie" dwa fotele ludwikowskie, stoliczek a w przerwach robię już bombki. Następne posty będą więc o efektach tych prac. A dziś pokażę Wam tylko parę migawek z warsztatów, gdzie Agnieszka z Ago Home zainspirowała nas do zastosowania nietypowych technik i materiałów w połączeniu z farbami kredowymi. Używałyśmy folii bąbelkowej i plastikowej siatki zamiast szablonu, koronki, płatków złotej folii, przecierałyśmy, malowałyśmy i postarzałyśmy. Używałyśmy też stempli i kolorowych wosków. Tym razem ja zamiast prowadzić warsztaty świetnie się bawiłam uczestnicząc w nich. Dzięki Aga za super babskie spotkanko:)
Oto nasze prace, które powstały na tym spotkaniu...




"pastwiłyśmy" się też nad doniczkami ceramicznymi.
Przed wyglądały tak
 A tak wygląda moja doniczka po liftingu, przecieraniu woskami, stemplowaniu itd....




19 komentarzy :

  1. Pięknie, nostalgicznie i nastrojowo.
    P.S. Moje buty nie robią gdzieś za doniczkę w ogrodzie? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale zimno!!!
      a buty maja sie dobrze. P zawalił sprawę- skleroza:)

      Usuń
  2. I u mnie mokro i zimno i dopalam świecami nastrój:)))Pięknie się bawicie dziewczynki:)))aż Wam zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewunia masz piękny ogród.

    kalinę posadziłam w ubiegłym roku może w przyszłym zakwitnie?Winobluszcz jest obłędnie cudowny
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Za jesienią nie przepadam ale urok jesiennego czasu domowego zaczyna do mnie przemaiwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sie nie da tego zmienić, to trzeba tę jesień polubić:)

      Usuń
  5. Super jesień ale ja już tęsknie za wiosną...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna jesień u Ciebie :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. nie odzywam się często, ale uwielbiam tu zaglądać....

    OdpowiedzUsuń
  8. W tak przytulnym domku szaruga za oknem niestraszna. Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, jakoś trzeba tę szarość i zimno odpędzać dla poprawy nastroju. Nie przepadam za jesienią i próbuję ja oswoić.

      Usuń
  9. piękna jesień u Ciebie Ewo; u mnie brzydko, mokro, zimno i wietrzyście na dodatek w ogrodzie wszystko gnije
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super ławka wśród zieleni, zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)