niedziela, 30 października 2016

Malowane krzesła- jesienne wariacje kolorystyczne.

Mamy jesień i nie ma na to rady... ale można też pomimo zimna cieszyć się kolorami.
Potrzebowałam kolejnych krzeseł do pracowni a miałam jeszcze PRL-owskie krzesło brązowe z zaciekami lakieru, rozchwiane. Nie zrobiłam zdjęć PRZED ale  niektórzy z mojego rocznika  pewnie pamiętają taki kształt krzeseł z tamtych czasów.
Nadal testuję kolory z palety farb kredowych Amazona i wybrałam do tego krzesła kolor Lila. 
Dla mnie ma kolor wrzosowy, jesienny. Pięknie komponuje się z szarością, bielą, brązem czy kremowym. W narożnikach siedziska zrobiłam dekorację woskiem Byta-yta w kolorze Len.
To łatwe bo wosk jest gęsty i nie pościelą pod szablon. Nigdy nie lubiłam robić wzorów szablonem przy pomocy farby bo zawsze mi się coś rozmazało. 

Krzesło "miało sesję" w sklepie -pracowni  stad użyte do aranżacji kosz malowany kredówką, skrzynka bielona woskiem

Pamiętacie żółte krzesło pomalowane kolorem Citron. Przydało się do jesiennej dekoracji w wejściu do PrzeTWORNI i AGO HOME. Bo jak już pisałam obie firmy mieszczą się w tym samym lokalu w Warszawie. Lampion zrobiłam ze zwykłego słoika i srebrnego drutu kupionego w hipermarkecie budowlanym.  Dynia  pomalowana jest białą farbą Amazona a szary panel grafitowym kolorem Black Pearl.  Autorką całej aranżacji i zdjęć jest Agnieszka.


Takie to nasze jesienne wariacje kolorystyczne. Który zestaw kolorów wolicie?

Serdeczności i ciepełko Wam wysyłam
Ewa



















14 komentarzy :

  1. Ech... bardzo trudny wybór! Obydwa zestawy są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba zestawy ładne, ale żółte krzesło ze względu na kształt u mnie wygrywa : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne to krzesło z szablonem:)))u mnie też czas na malowanki..a ja w hafcie siedzę i oderwać się nie mogę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne aranżacje. Obie mi się podobają.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardzo podoba druga aranżacja z zółtym krzesłem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie wybieram aranżację nr 1, to liliowe krzesełko mnie oczarowało. Bardzo ładny kolor, będzie pasowało w jesiennych wnętrzach, a w towarzystwie wrzosów wygląda cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne przeobrażenie krzesełka.. kolorek ładny, delikatny
    pozdrawiam Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna ta Twoja jesień...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa ta biała dynia, natomiast o krześle nawet nie wspomnę! piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę lawendowe niż żółte krzesło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie wariacje są prześliczne! Trudno wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie lawendowe, jest cudne ;) Jeśli szukacie kilku inspiracji odnośnie krzeseł to zajrzyjcie na wygodne krzesła

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor lawendowy wygląda w tym przypadku świetnie, na prawdę dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)