wtorek, 15 maja 2012

Wyniki Konkursu - Dobrze jest robić coś swojego

Dziękuję Wam  za udział w konkursie. Dziś ogłoszę która z Was napisała zwycięską pracę!
Laureatka otrzyma nagrodę w postaci bonu Sodexo  o wartości 200 zł.  Zwycięska pracę napisała Konstancja Ciepła. Gratuluję!!!
Poza tym wszystkie zgłoszone prace biorą udział w walce o nagrodę główną

Kiedy pisałam dlaczego ja robię coś dla siebie i jak to się zaczęło cofnęłam się pamięcią do czasu kiedy mało myślałam o sobie. Miałam inne priorytety. Dziś wiem, że to co robię dla siebie też jest ważne. Moje robótki, prace decoupage pozwalają mi się realizować, mam ciągle nowe pomysły i to nie tylko na realizację drobnych przedmiotów, ale mam ochotę na większe projekty, nabrałam odwagi. Chce i potrafię! Również dzięki Wam, moje drogie blogerki bo mnie zainspirowałyście do działania. Dziękuję!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)