środa, 12 sierpnia 2015

Zaproszenie do "Szwajcarii" Saksońskiej

Przygotowuję dla Was zdjęcia kolejnej metamorfozy przedmiotu z klamociarni ale jeszcze mi to zajmie parę dni. Tymczasem zapraszam Was na wirtualną wycieczkę do „Szwajcarii” Saksońskiej. Zaplanowałam zobaczenie tego niezwykłego miejsca już w ubiegłym roku bo wiedziałam, że znów pojedziemy do Domu Pod Sosnami, który jest świetną bazą wypadową do zwiedzania zarówno Saksonii i Brandenburgii jak i regionu lubuskiego po polskiej stronie granicy. Jeśli będziecie chcieli zobaczyć to piękne miejsce to jadąc z Polski należy kierować się autostradą na Drezno a następnie zjechać z autostrady na kierunek Pirna. GPS daje radę więc z dojazdem na miejsce nie powinno być problemu. Na miejscu jest klika płatnych parkingów ale nie polecam zostawiania samochodu na pierwszym z nich ponieważ czeka Was wtedy 3 km spacer a na miejscu też jest sporo chodzenia. Jeśli pojedziecie dalej, znajdziecie jeszcze jeden parking stosunkowo blisko docelowego wejścia do Bastei - czyli fantastycznych form skalnych. Przypominają te z Adrszpaskiego Skalnego Miasta w Czechach. Różni je jedna rzecz. W Bastei chodzi się wysoko, pośród skal co pozwala podziwiać niezwykłe widoki zarówno na formacje skalne, budowle jak i na zakole Łaby z widokiem na Twierdzę Konigstein. A teraz zapraszam na spacer po Bastei i szczerze polecam to niezwykłe miejsce. Żeby je zobaczyć musiałam nieźle walczyć ze swoim lękiem wysokości, zaciskałam ręce na poręczach ale dałam radę!

12 komentarzy :

  1. Rzeczywiście cudne, może w przyszłości.......
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście cudne, może w przyszłości.......
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne miejsce - koniecznie muszę je odwiedzić!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widoki przepiękne - też mam lęk wysokości, więc wyobrażam sobie co czułaś;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany ale widoki! Ja to mam lęk wysokości ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Widoki nie dla mnie ze względu na lęk wysokości:) Udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto było pokonać lęk wysokości bo widoki przepiękne.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam!
    Bajkowe, niesamowite, jak filmowa scenografia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)