środa, 19 sierpnia 2015

Życie składa się z drobiazgów.


Kobiety są drobiazgowe. To wiadomo :) ale czy to jest wada???  Zdarza się, że naszą drobiazgowość postrzega się jako upierdliwość, bo przecież wszystko zrobimy dokładniej, lepiej. Widzimy każdy pyłek, każdą rzecz nie odstawioną na miejsce, każdy zeschnięty kwiatek szpecący rabatkę itp…  A przecież nasza drobiazgowość jest też  zaletą, bo widzimy więcej niż inni patrzący powierzchownie.  Spoglądając na szczegóły możemy zauważyć w nich piękno i to nas odróżnia.  Skąd ta myśl mi się przyplątała?  Ano z urlopu hi, hi…, ze spaceru po lesie, z obserwowania przyrody w szczegółach. Idąc przez las widzimy może zieleni, ścieżkę przed nami, słyszymy dźwięki ale czy zauważamy jak natura jest dokładna, jakie piękno tkwi w pozornie małych, prostych roślinach, chwastach i przedmiotach… Zobaczcie co wypatrzyłam na spacerach... niby zwyczajne ale czy je dostrzegamy w szczegółach? Ale odnalazłam też szczegóły w kwiatach z mojego ogrodu i w drobnych przedmiotach w których można je eksponować. Stare buteleczki apteczne świetnie się do tego nadają.

leśne


ogrodowe
 floks
 krwawnik
 nawłoć
 rumianek

9 komentarzy :

  1. ..bo może "Drobiazg" jest Kobietą:)
    Mnie zastanawia czasem, jak można pewnych, nawet nie takich znó małych drobiazgów nie dostrzegać... ;) Zatem wydaje mi się, że tylko wyjątkowe Istotki są w stanie te drobiazki wokół postrzegać:)
    Zapraszam do siebie na bloga, może się przyłączysz do pewnej ogólnopolskiej akcji..?
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie buteleczki. Jako dziecko chomikowałam flakoniki po perfumach i też wsadzałam w nie kwiaty z działki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Buteleczki przeurocze, sama mam na nie ogromną ochotę. Często zrywam pojedyncze kwiaty z ogrodu i czasami mam problem gdzie je wyeksponować. W takich buteleczkach, jak widać u Ciebie, wyglądałyby cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie drobne detale często umykają w nawale zajęć, a faktycznie szkoda, bo z nich składa się cały obraz świata, w którym żyjemy. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteśmy różne od mężczyzn i to jest wpsniałe, że dostrzegamy detale i drobiazgi.
    Cudne zdjęcia.
    Pozdrawiam ciepluto:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I to drobiazgi decydują o życiu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)