środa, 25 listopada 2015

Coś nowego czyli kolorowe woski i farby kredowe



Nie samymi bombkami człowiek żyje. Czasem trzeba zrobić coś innego, tym bardziej że pewnie już Was zanudziłam postami o bombkach. Dziś będzie trochę o woskach Byta-yta, które mogą być stosowane zarówno na surowe drewno jaki i na farbę kredową.  Wykonałam prosta tacę w naturalnych, stonowanych  kolorach. Surowe drewno sosnowe przetarłam jedną warstwą  jasno szarej farby Byta-yta a następnie dałam podkład z bezbarwnego wosku. Potem wcierałam kolejno wosk w kolorze ciemnoszarym, białym a na koniec wosk patynujący brązowy. A że nie jestem minimalistką, dodałam ornament z pasty strukturalnej. Do kompletu powstało pudełko.

 Podobną techniką wykonałam jeszcze tabliczkę z napisem.

16 komentarzy :

  1. Ewuniu, prześliczne. Uwielbiam prostą elegancję, bez przedobrzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie ! Prosto, a z klasą:) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię taki skromny a zarazem elegancki styl... Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Subtelne i piekne - urocze😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Subtelne i piekne - urocze😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje bombki nigdy mi się nie znudzą . Taca i pudełko super.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko, paczuszka powinna być dzisiaj u Ciebie. Mam nadzieję że wszystko Ci się spodoba.

      Usuń
  7. Na żywo dużo ładniejsze! Szkoda, że teraz tak mało jest dobrego światła do robienia zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Przenikające się szarości w ogóle zniknęły przy tym świetle. W rzeczywistości lepiej sie prezentują.

      Usuń
  8. Prostota i piękno. Nic więcej nie trzeba dodawać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś Jak takie śliczności bombiaste mogą się znudzić?????
    Ale zestawik też niczego sobie cudnościowy.....

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękne Twoje prace są! Mam jedno pytanko czym robisz te małe, srebrne kropeczki na bombkach?
    Pozdrawiam serdecznie Dana:}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kropeczki robię konturówkami. Można je kupić w sklepach dla plastyków i z materiałami do decu.

      Usuń
  11. Pieknie)
    Musze sie postarac o te woski. I farby:)
    I sprobowac wreszcie)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)