poniedziałek, 2 listopada 2015

Znów decoupage -robótkom nie ma końca....



Wpadłam robótkowo po uszy i kręgosłup się zbuntował. Siedzę i zdobię bombeczki, trochę szyję, trochę maluje mebelki. Staram się zmieniać pozycję przy pracy, ale i tak obciążenie daje znać o sobie. Skończyłam kolejne pudełko z bombką – medalionem. Zdjęcia bombek i innych wykonanych przeze mnie dekoracji będę umieszczać z opisem również w zakładce Bombki i inne dekoracje. Część z nich  będzie na sprzedaż.


Pozostałe pudełka i bombki trzeba jeszcze ozdobić konturówką lub wylakierować. Potem wstążki, kokardki i gotowe. Na pewno je pokażę, bo to nowe wzory.

A w ogrodzie na zmianę. Albo  przymrozki i oszronione rośliny albo + 12 stopni i piękne słońce. Staram się nie przegapić tych jesiennych spektakli, bo przecież wiele z tych obrazków warto uwiecznić. 







Czasem robię też poranne zdjęcia z okna połaciowego łazienki. A to niebo o wschodzie słońca, a to mroźne rysunki na szybie. Zachwycają mnie takie z pozoru drobne rzeczy jak widok z okna…

13 komentarzy :

  1. Ewuś, dużo zdrowia! Piękne zdjęcia ogrodu i piękne świąteczne komplety! Ten medalion z konikiem i pudełko z misiem skradły moje serce! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do robótek przy biurko polecam zamienić krzesło na piłkę rehabilitacyjną (chociaż na połowę czasu siedzenia przy biurku). To odciąża i jednocześnie ćwiczy kręgosłup :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już świątecznie! Brawo! Już wprowadziłaś mnie w dobry nastrój, pozdrawiam i zdrowia życzę! Dora

    OdpowiedzUsuń
  4. I to jest Ewo najważniejsze, aby cieszyć się że świeci słonko, że znalazłyśmy piękną gałązkę, że ptak cudnie śpiewa :)
    Na bolący kręgosłup polecam, sama sprawdziłam na swoim, żel z wyciągiem z goździka korzennego Neuroterapia. Działa, może nie cuda, ale robi dobrze na kręgosłup.
    Bombeczki prześliczne, zwłaszcza te z zabawkami :)
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już u Ciebie świątecznie....Ogród w jesiennej krasie uroczy....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy potrafisz wyczarować! A ogród zachwyca!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycające świąteczne ozdoby.Jesienny ogród też potrafi czarować kolorami. Zdrówka i słoneczka życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace, zachwycające. Zdjęcia takie romantyczne, też lubię zwracać uwagę na drobne , ale jak ważne rzeczy, z którymi spotykamy się w naszym życiu, które są tuż, tuż. Pozdrawiam kolorowo jak nasza jesień!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zaglądałam na stronkę z Twoimi dekoracjami piękne - to mało powiedziane!!!! pozdrawiam Dana

      Usuń
  9. Ta piłka rehabilitacyjna do siedzenia to jest naprawdę bardzo dobry pomysł! Dekoracje świąteczne jak zawsze śliczne, tradycyjne, miodzio!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)