sobota, 14 listopada 2015

stolik "prawieLudwik" - prosta metamorfoza mebla

Był sobie stolik, taki "prawieLudwik". Wykonany bardzo solidnie z bukowego drewna. Plama na blacie wskazuje, że był stolikiem pod TV ale musiał to być stary grzejący się telewizor, może lampowy? Kiedyś był na wysoki połysk teraz porysowany i poplamiony przestał być komuś potrzebny. Ja go przygarnęłam bo ma potencjał.
Zobaczcie jak wygląda po odnowieniu.
A było z nim kiepsko
Tak wyglądał przed metamorfozą.

Zabrałam sie za niego prawie dwa miesiące temu ale jakoś zapomniałam zrobić zdjęcia. A potem światło coraz gorsze. Wreszcie się zmobilizowałam i zrobiłam mu sesję zdjęciową w sypialni.





17 komentarzy :

  1. Ewa stoliczek w Twoim wykonaniu wygląda super :). Też mam podobny. Zostawiłam go w pierwotnym kolorze. Ale Twoja biel jest też bardzo ciekawa :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękny stolik:)moja Anusia też odnawia takie stoliki:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda :) podarowałaś mu drugie życie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stolik nabrał lekkości i elegancji, pasuje teraz idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stoliczek prezentuje się rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Stolik super, po metamorfozie wygląda naprawdę pięknie. Niesamowicie podziwiam zdolność nadawania przedmiotom drugiej młodości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim wypadku ma to dwa minusy. Nie potrafię się oprzeć rzadnemu rupieciowi z pitencjałem więc mam magazyn mebli i ram na strychu i w garażu. Drugi minus. Odnawiam ich więcej niż mieści się u mnie w domu a potem trudno mi sie z nimi rozstać bo tyle serca w nie włożyłam. Stolik postoi pewnie trochę i zaraz coś nowego zmaluję a on będzie musiał ustąpić mu miejsca. Znajjdę mu nowy dom

      Usuń
  7. jak dobrze,że zobaczyłaś w nim potencjał:))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. I hortensje, jak lubi moja żona
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto by pomyslal, ze tego stoliczka kiedys tam nie bylo.
    Bardzo mu dobrze obok fotela:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna metamorfoza. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie mu w Twojej sypialni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszedł miły kącik, aż szkoda teraz go sprzedawać.

      Usuń
  12. Dziękuję wszystkim za tyle ciepłych słów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne odnowienie stolika...efekt fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  14. piękniutki ten stolik, sama bym go przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj. Calkiem jak ja- zbieram skupuje przerabiam i trzeba sie rozstac. Pozdrawuam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)