sobota, 9 kwietnia 2011

Metamorfoza starego lusterka

Witajcie,

Choć teraz cały czas spedzam nad projektem, nie chcę całkiem zniknąć blogoświata, dlatego staram się podczytywać co u Was nowego. Jakiś czas temu odnowiłam stare niewielkie lustro z wieszaczakmi kupione na starociach. Miałam zrobionych parę fotek, więc dziś relacja. Zdjęcia może nie najlepsze ale ogólnie widać co zmalowałam.


Lusterko było przeznaczone na moją ściane, ale koncepcja mi się zmieniła więc już ma nowy dom.
życzę Wam miłego weekendu
Ewa

19 komentarzy :

  1. Prześliczne, bardzo mi się podoba! Nie dziwię się, że już ma nowy domek! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pieknie przerobilas to lusto,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę...a u Ciebie jakie śliczności! Bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewo,przeslicznie wyszlo Ci to lusterko..stało si o wiele "lżejsze"...a co do poprzedniego postu...cha! to są jeszcze nizsze kobitki ode mnie!!!a ta wersja ekonomiczna-plus bycia malutka kobitka-bardzo przypadł mi do gustu!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszła metamorfoza;-)fajnie wygląda z tym serduchem.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że sprawiłam Ci chociaż trochę radości, dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i tyle ciepłych słów. Niech Ci służy ten drobny upominek.
    Pozdrawiam i zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra robota! Lusterko prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne - podoba mi się i kolorystka i cała dekoracja:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog :) na pewno będę tu zaglądać częściej. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super przeróbka...bardzo ładnie wygląda w nowej szacie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że lubisz motywy lawendowe, piękności...papa:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna rameczka i kolor też!

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje za odwiedzinki;)to wy tez mieszkacie w "słoneczku" tylko wersja Z GARAZĘM, CZY INDYWIDUALNY PROJEKT?, BO NIE ZROZUMIAŁAM DO KOŃCA WPISU:)POZDRAWIAM CIEPŁO:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja w kwestii postu poniższego.. też nie umiem liczyć.. nic a nic! :) ale pracuję w sektorze humanistycznym, na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych Świąt Wielkiej Nocy.. Ula z rodzinką.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)