niedziela, 5 czerwca 2011

Ogrodowe opowieści - słoneczny weekend

Nic tak nie poprawia nastroju jak duuuuża dawka słońca. Wczoraj trochę nawet zbyt duża bo plecy trochę spieczone. Ale to nic bo po wczorajszych ogrodowych pracach popołudnie wreszcie miałam dla siebie. Poleżałam na  powietrzu, ba nawet się zdrzemnęłam. Takie chwile rzadko mi się zdarzają więc po pół godzinie dostałam odleżyn i znów do roboty. To przyciąć, tam pograbić... wiecie jak to jest.
Ale ta mała cząstka ogrodu, która urządzam od "0" wreszcie zaczyna wyglądać tak jak sobie to zaplanowałam.
Dziś postanowiłam to udokumentować na paru fotkach  i oto efekt:
Moja ulubiona ławka, która po południu jest w cieniu domu i można na niej przysiąść na chwilkę i odpocząć w ferworze ogrodowych prac.
....i kamienny placyk, stolik i fotel są z odzysku. Oszlifowane i pomalowane dostały drugie życie.W oddali widać betonowe słupy ogrodzenia, które będą oklejone łupanym piaskowcem. Kamień już czeka tylko czasu brak, ale wszystko po kolei, zgodnie z planem robimy.





 i murek "przeciwchaosowy" który ma chronić lampę przed wyrwaniem przez nasze maleństwo. A maleństwo widać na następnym zdjęciu i resztę menażerii też.








Chaos chowa się przed słońcem a Frajda stróżuje albo jej się tylko wydaje...

.....a Luna leniuchuje pod leżanką po nocnych eskapadach.
pozdrowienia dla dla wszystkich odwiedzających




16 komentarzy :

  1. Prześliczny, urokliwy kącik do odpoczynku! Pięknie w Twoim ogrodzie..., nic tylko kawkę pic i zachwycać się zielenią i detalami
    A menażeria, jak widać , zadowolona z życia odpoczywa po kątach!
    Pozdrawiam i gratuluję efektu pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo pięknie w twym ogrodzie..te ławeczki,dekoracje i ścieżki które mnie zachwycają...mój to jeszcze taki skromny i wiele pracy jeszcze mnie czeka.Czy za ławeczką na pierwszym zdjęciu to bluszcz taki pospolity? Mam taki to znaczy malutką gałązkę i nie wiem czy mi się przyjmie...a psiaki cudne...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny masz ogród, taki jak lubię- romantyczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ogród:) i piękny dom widzę w oddali:)) i te psiaki!biorę oba:))
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie i tak kolorowo u Ciebie w ogrodku.Psiaki sa superek.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewo, pięknie u Ciebie.Aż by się chciało przysiąść.Bardzo podoba mi się ta ławeczka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny masz ogródek!!! Zazdroszczę!!! Wpadnij do mnie i też taki urządź :)

    PS. Prześliczne doniczki. I ten koszyk w którym są kwiatki. Ach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pięknie!!!Zachwycają mnie te kamienne ścieżki!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Na tej ławeczce to aż się chce przysiąść z kawką w ręku

    Wika http://www.onetrendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak cudnie! Nic tylko usiąść, rozgościć się i podziwiać widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie zaprojektowany ogrod, jestem pod wrazeniem, tym bardziej, ze sama mam do tego lewe rece, niestety. Nowofunland scisnal bolesnie za serce, mialam identyczna sunie "Manque" - byla przekochana....A teraz zobaczylam u Ciebie....
    Zycze pogodnego tygodnia i samych przyjemnosci:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz przepiękny ogród. Podoba mi się ten kamienny murek. A zwierzęta są naprawdę kochane i ... zabawne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Już nie mogę się doczekać ,kiedy to wszystko zobaczę na własne oczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny masz ogród, a ten kamień na ścieżkach jest obłędny. Fajnie ozdobiona metalowa balia. Mam kilka podobnych, ale jeszcze niektóre są puste. Szukam cały czas inspiracji;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogę tylko pozazdrościć ogrodu i takiego ślicznego kącika , chętnie posiedziałabym tam z kawą i robótką.

    OdpowiedzUsuń
  16. Klimat Twoich prac jest wspaniały-taki ciepły i domowy.Już wskakuje jako obserwator i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)