niedziela, 6 grudnia 2015

Wymianka Pod Patronatem Św. Mikołaja

Dzięki inicjatywie Edyty z Kubkiem Kawy wzięłyśmy udział w mikołajkowej zabawie. Dzięki Edytko. Miło być darczyńcą a i obdarowanym także.
Moją parą była Edytka z bloga Świat Decoupage-Mój magiczny świat.
Pakowałam dla niej paczuszkę późno w nocy i nie zrobiłam zdjęcia. Zapożyczyłam dwa od Edyty. Przewodnim kolorem mojej paczki były kolory czerwony i zielony. Edytka poprosiła Mikołaja o bombkę, reszta miała być niespodzianką. W paczce znalazła się misiowa bombka, zawieszka świąteczna  oraz zielony kubek z rozgrzewającą herbatką, parę przydasiów. Mam nadzieję że Mikołaj wypełnił swoja rolę.


Ja otrzymałam paczuszkę od Kasi wypełnioną tym co najbardziej lubię:cudny różany kubek, herbatki, słodkości i hafty krzyżykowe wraz z ramką do oprawienia. Kasia robi piękne hafty krzyżykowe a ja od dziś również mogę się nimi cieszyć. Dziękuję Kasiu.





8 komentarzy :

  1. rewelacyjna paczuszkę otrzymałaś, ale jeszcze fajniejszą dla mnie przygotowałaś, bardzo dziękuję, jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznisci dostałaś i przygotowałas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że podoba Ci się prezent ode mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikołaj jak widać bywa hojny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mikołaj na bogato super....Całuski pa....

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Twoje bombeczki, a zawieszka wisiała u mnie cały rok;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ się Mikołajowo zrobiło :)))piękne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)