sobota, 2 lipca 2016

Miejsce stworzone z pasją

Co robiłam jak mnie nie było?
Kilkanaście dni ciężkiej pracy w upale ponad 30 stopni,  dziesiątki metrów pomalowanych ścian, kilogramy spakowanych a potem rozpakowanych puszek. słoiczków, ustawianie opisywanie i .... powstało miejsce stworzone z pasją przez ludzi nie bojących się wyzwań. Wspólnie: PrzeTWÓRNIA i AGO HOME  stworzyliśmy miejsce w Warszawie, zaledwie kilkanaście minut od Centrum, gdzie możecie wpaść po farby kredowe, i inne naturalne preparaty do malowania tarasów, podłóg, ścian i mebli. Będzie miejsce na warsztaty, pracownia i ekspozycja pojedynczych egzemplarzy mebli. Jednym słowem marzenia się spełniają - jeśli się im pomaga i ma szczęście do ludzi którzy Cię wesprą.
 Zapraszamy do sklepu 
Warszawa ul. Jana Kazimierza 35/37 (wejście od ul. Worcella) 
A teraz mała relacja z metamorfozy lokalu, który nie był zbyt estetyczny jak weszliśmy do niego pierwszy raz...

Zdjęcia PRZED


 z takim zaangażowaniem pracowaliśmy
 "kącik pasiasty" w trakcie prac. Mam lęk wysokości więc niezbyt komfortowo czułam się na drabinie...
 
zapracowany i monitorowany...
"kącik pasiasty" pomalowany
do malowania ścian użyliśmy farb AMAZONA i Allback, które są w naszej ofercie. Farba kredowa AMAZONA sprawdza się doskonale na ścianach. Teraz nasi Klienci będą mogli zobaczyć i dotknąć  próbek farby "na żywo"  





Tak spędziliśmy ostatnio czas... 
jak Wam się podoba?

32 komentarze :

  1. Podoba mi się pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa!!!! No i teraz można na żywo zobaczyć wszystko- oczywiście kto z Wawy :))
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszamy na spotkania warsztatowe w Warszawie. Można wpaść na jesen dzień i przy domowym cieście stworzyć fajne prace w fajnej atmosferze. Już ja ściągnę Wasz do pracowni. W końcu czas poznać się w realu.

      Usuń
  3. Super:))trzymam za Was kciuki dziewczynki:))żeby interes się rozwijał:))ale Wy kreatywne jesteście więc w Was wierzę:))
    pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie!!! Dużo pracy, ale efekt jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wpadnę, a jak będą warsztaty to daj znać mi na blogu może uda się czasowo wziąć udział :) Trzymam kciuki za pomyślność działalności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę. Na takich spotkaniach jest zawsze świetna energia i dużo radości

      Usuń
  6. Świetnie oswoiliście przestrzeń, nawet podłoga się wpisała w klimat, bo początkowo rzucała się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podłoga spędzała nam sen z powiek bo kolorystycznie odstawała (zgniła zieleń i musztarda) od pomysłu na wnętrze ale jakoś się wpisała. Zresztą to jeszcze nie koniec urządzania. Będziemy szykować po kolei ekspozycje odnowionych przez nas mebli i wykonanych dekoracji. Będzie kącik dziecięcy i mebelki w stylu lat 50 oraz retro. Dużo pracy przed nami ale i frajdy.

      Usuń
  7. Pracowite dni za Tobą. Efekty świetne
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super

    dawaj znac kiedy jakie warsztaty planujecie

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą w ciągu tygodnia będzie program warsztatów na najbliższe dwa miesiące wakacyjne. warsztatach

      Usuń
  9. Gratulacje i oczywiście życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie! Biorąc pod uwagę, że mam niedaleko na Jana Kazimierza to wpadnę na 100% :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam. Ja jestem w piątki po 16.00 i soboty 11-17.00. W pozostałe dni jest moja córcia:) Program Warsztatów będzie dostępny już do końca tego tygodnia .

      Usuń
  11. cudownie!!! bardzo, bardzo gratuluje odwagi:) miejsce jest przepiękne! Troszkę zazdroszczę :) marzy mi się coś podobnego, pozdrawim gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wszystkim za dobrą energię. Jako moi czytelnicy daliście mi motywację i odwagę.

      Usuń
  12. Gratuluję!Pięknie zaaranżowane miejsce. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło świetnie! Widać, że było z tym sporo zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyszło

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Czuć zapach Prowansji. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Wyszło świetnie!
    Jeśli będę w Warszawie - wpadnę!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Współczuję pracy w upały,ale za to jakie "gorące"efekty!
    Gratuluję decyzji o otwarciu tego miejsca.Było bardzo potrzebne:) Na pewno wpadnę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie, takie przemiany są najlepsze, nagle okazuje się, że jakieś miejsce jest bardzo łądne, tylko trzeba umieć to odkryc i wyeksponowac.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała sprawa:). Moje gratulacje:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam oglądać metamorfozy :-) Fajne wnętrze Wam wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)