poniedziałek, 5 grudnia 2016

Drewno i natura kontra biel i lodowa kraina - jakie dekoracje świąteczne lubicie?

Pewnie już Was przyzwyczaiłam, że moje bombki są zazwyczaj w tradycyjnej kolorystyce. Pełno czerwieni, perłowej bieli i zieleni. Wianki i stroiki powtarzają tę kolorystykę. Lubię i czuję te klimaty. Ale czasem coś mnie zainspiruje i TADAM!
Szalejemy w tym roku z naturalnym i starym drewnem.  Choinki z dech powstały ze współpracy z moim M, który wykonał cała cięższa robotę.  Drewno z odzysku naturalnie spatynowane i lekko przetarte białym woskiem. Zawieszki z reniferami wykonała Agnieszka z AGO HOME

Oraz zimowe miasteczka z domków od Śmietankowy Dom. Wystarczy dwa lub trzy takie domki, parę świeżych zielonych gałązek oraz ledowe lampki czy świece i macie niebanalną dekorację. Domki mamy w naszej pracowni w Warszawie.

Druga inspiracja: biel i lodowy błękit. Bombki w bieli i błękitach z odrobiną srebra. Inspiracja przywędrowała od Beaty wraz z papierami do decoupage, które mi podarowała. Pozostałe wzory papierów też są cudne!


A następny post będzie znów o blogowym spotkaniu z wyzwaniem:)



5 komentarzy :

  1. wszystkie propozycje są naprawdę genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się, wszystkie śliczne :) ale ja chyba najbardziej jestem za pięknymi bombkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że to są idealne dodatki do skandynawskiego stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak tradycyjne jak i eko-dekoracje bardzo urokliwe.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu, jestem zachwycona!!

    I tez postawialm na deko naturalne , w tym roku.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)