poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Kwiecień plecień

Witajcie:)
...i po Świętach. U nas były wszystkie rodzaje pogody, mróz, śnieg, deszcz a czasem nawet wyglądało słońce. Niestety pogoda nie sprzyjała spacerom więc najmilej było przy kominku. W tak zimne dni bardzo się cieszę, że go mamy. Zamiast słoneczka na zewnątrz miałam w domu słoneczne tulipany.


Dziś rano zastałam taki widok za oknem.



Martwię się o kwiaty. Tulipany się pokładły. Róże i hortensje okryłam. Oby to już koniec pogodowych niespodzianek.

5 komentarzy :

  1. U mnie też śnieg w tym momencie pada. Pogoda nas nie rozpieszcza, ale liczę, że niedługo się unormuje i będziemy cieszyć się słoneczkiem i ciepłem. Tulipany śliczne ożywiają przestrzeń ;). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie również Boże Narodzenie na całego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas padał śnieg z deszczem,na szczęście nie zaległ,ale pozdejmowałam kwiaty z balkonu,bo szkoda żeby zmarzły:)))ciepełka proszę:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten śnieg naprawdę mnie dobija. Schowałam już wszystkie kurtki i buty zimowe, błagam.. nie chcę ich już wyciągać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śnieg to największy smutek jaki można zobaczyć za oknem wiosną. Mam nadzieję, że rośliny poradzą sobie z chłodem i jednak mimo wszystko plony nie będą w tym roku marne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)