czwartek, 18 października 2018

Kolejne nowości - w zimowym klimacie

Chociaż za oknem jeszcze złota, cieplutka jesień - u mnie w pracowni już zimą powiało... Dekoracje świąteczne powstają już od lipca. Wrzucę co jakiś czas parę nowości, gdybyście coć chciały zamówić to zapraszam.
W tym uroczym stworzonku po prostu się zakochałam. Wiewióra rządzi!!!




Drugi zestaw stworzony w tym sezonie  to duże  drewniane pudełko 17 x 17 cm i medalion.



I kolejny zestaw i pomysł na w śniegową otoczkę zimowego widoczku.  Dwie bombki 10 cm średnicy i drewniane owalne pudełko.


I na zakończenie kula 12 cm z jelonkiem:)
Takie to u mnie zimowe klimaty tworzone pomiędzy pracą,  malowaniem mebelków i pracami w ogródku.
Miłego dnia:)

12 komentarzy :

  1. Myśle że masz całkiem dużo zamówień skoro zaczęłaś sezon zimowy już w lipcu. Nie dziwię się zresztą, bo twoje prace są fenomenalne.Świetnie to wszystko wygląda, zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Robię je na prezenty ale też chętnie na zamówienie.

      Usuń
  2. Wiewiórka jest cudna. Piękne rzeczy robisz

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne twoje są prace, zaglądam tu co jakis czas

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prace, a szczególnie podoba mi się ta z jelonkiem.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przygarnełabym taką uroczą wiewiórkę. Jak można zamówić u Pani takie śliczne dekoracje świąteczne?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)