środa, 24 lipca 2019

Stara - nowa wiklina.

Kto lubi meble z wikliny lub rattanu? - ręka w górę!
Można z nich wyczarować zarówno klimat rustykalny jak i scandi, boho. Wszystko zależy od stylizacji i dodatków a także kolorów. Pasują do ogrodu, na taras i do domu.
Teraz można je mieć w wielu kolorach, wystarczy je pomalować. Białe lub szaro-beżowe przecierane pasują do stylu shabby,  naturalny rattan czy wiklina doda uroku sielskim stylizacjom albo znajda się świetnie w stylu Boho lub Scandi. Meble wiklinowe pomalowane na ciemne kolory wyglądają bardzo elegancko.
Trafił mi sie do odnowienia taki zestaw, z solidnej wikliny. Dacie wiarę, że ma ponad 20 lat?
Po odpowiednim przygotowaniu i dobraniu odpowiedniej farby nastąpiło żmudne malowanie skąplikowanych splotów. Smakowity kolor czekolady:)
Sami oceńcie, czy było warto.







12 komentarzy :

  1. Pięknie wygląda ten zestaw w ciemnym kolorze . Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również. czekoladowy kolor zdecydowanie do niego pasuje:) dziękuję

      Usuń
  2. Super:)szukam taki fotel:)miałam też 20 lat temu,ale nie wytrzymał bo stał cały rok na balkonie:)ja malowałam wiklinę farbą w spreju ,wtedy nie trzeba się męczyć pędzelkiem :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście prostsze ale farby w sprayu nie są przeznaczone do mebli na zewnątrz, nawet jak są akrylowe, zaczną się łuszczyć nawet czasem po jednym sezonie

      Usuń
  3. Fantastycznie Ci wyszło. Jestem za odnawianiem, naprawianiem a nie tworzeniem śmieci.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie, recycling jest potrzebny a stare solidne meble można wspaniale odnowić

      Usuń
  4. Podnoszę rękę. :) Ładnie się trzyma jak na 20 lat. Piękna zmiana, cudowny czekoladowy kolor, bardzo mi się podoba. Takie meble, to coś, co uwielbiam. Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Remonty to jest okropność. Właśnie skończyłem remont domu po dziadkach, ale nie było łatwo. Początkowo myślałem, że remont będzie trwał w nieskończoność, ale udało mi się dostać pożyczkę ekspresową na https://taktofinanse.pl/szybka-pozyczka-pozabankowa-przez-internet-na-raty i zakończyłem remont bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)