sobota, 23 października 2021

Jesienne opowieści z ogrodu i nie tylko...

Po deszczowym sierpniu wrzesień i październik pokazały nam złotą polską jesień. To najbardziej pracochłonny czas w ogrodzie a ja nadal jestem ograniczona problemami zdrowotnymi. ręce odmawiają posłuszeństwa. Ale walczę o sprawność. 

Ogród podzielił się ostatnimi malinami a nawet truskawkami :) a piękna pogoda zainspirowała mnie do robienia zdjęć.









 A w długie jesienne wieczory powstają kolejne bombki, ale to już będzie  następny bomb(k)owy post ze spamem :)



Znalazł się nawet czas i siły na weekendowy wypad do Szczawnicy. Góry o tej porze roku są piękne a poranna kawa z takim widokiem smakuje cudnie.














20 komentarzy :

  1. Życzę dużo zdrowia i zazdroszczę wycieczki, piękne widoki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że pogoda bardzo dopisała. Taka piękna polska złota jesień jest bardzo malownicza.

    OdpowiedzUsuń
  3. jesień w ogrodach i parkach również ma swoje uroki i potrafi być piękna, ale wiele zależy od pogody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jesień w ogrodzie i nie tylko :) Uwielbiamy jesienne kolory, przy których spacery są wyjątkowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujący wpis, przeglądam twój blog i widzę, że nadajemy na tych samych falach, będę zaglądał częściej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że ciepłe, słoneczne dni jesienne już za nami i czeka nas tylko zgnilizna przez najbliższe tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia wyglądają ekstra widać że masz rękę do aparatu. Czy to naturalny talent czy może jakieś kursy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki ogród to moje wielkie marzenie. Potrzebuję miejsca do relaksu i zielonego raju na wyłączność. Niestety wiem ile pracy kosztuje utrzymanie takiego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadchodzą mroźne dni, czyli kolejna świetna okazja do zrobienia kilku fajnych fotek. Ja już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie masz smykałkę do robienia fotek, wyglądają super! Też wybieram się niedługo w kilka malowniczych miejsc i mam nadzieję zrobić sporo zdjęć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. To wszystko wygląda obłędnie! Coś pięknego, pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne widoki, coś naprawdę cudownego! Zazdroszczę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze pięknie to wygląda naprawdę, ja również zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne widoki, coś niesamowitego! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jednak jesienne ogrody to także czas obfitości, gdy można zbierać owoce, warzywa i zioła. To chwila na zadumę, refleksję i przygotowania do nadchodzącej zimy. Jesień w ogrodzie to harmonia między przemijaniem a obietnicą nowego życia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że jesień tak szybko się kończy. Wygląda to nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się twoje zdjęcia, zwłaszcza te z pieskiem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam czytać o jesieni w ogrodzie! To taka magiczna pora, pełna kolorów i tajemnic.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)