niedziela, 15 sierpnia 2021

Coś z nieczego - czyli zupełnie nowa komoda

Na chwilę powróciłam do pracowni ale ogród jest taki wymagający, że trudno mi wszystko pogodzić. Pokażę Wam komodę po całkowitej przemianie i bidulę, z której ją zrobiłam. Jak by ktoś był zainteresowany, to wystawiłam ją na sprzedaż- bo okazała się za mała pod naszą drukarkę i inne biurowe szpargały.


Komoda z płyty fornirowanej dębem.
Udało się uratować boki i blat w firmie, reszta musiała dostać nowe ubranko w dwóch kolorach.
Śmietankowa biel i odcienie patynowanego brązu.
Na szufladach wielkoformatowy papier ryżowy do decoupage.
Piękny retro wzór. Dobrałam do niego niklowane matowe uchwyty.
Całość jest raczej klasyczna i pasuje i do sypialni i do pokoju a nawet jako komoda do przedpokoju. Pięknie prezentowałaby się z lustrem nad nią powieszonym.
A Następnym razem zapraszam na zdjęcia z  ogrodowego  leniuchowanie  I trochę wskazówek, jak pomalować meble z wikliny lub rattanu. 




A Następnym razem zapraszam na zdjęcia z  ogrodowego  leniuchowanie  I trochę wskazówek, jak pomalować meble z wikliny lub rattanu. Wpadajcie, zaglądajcie- bo mam nadzieje sie poprawić i częściej wrzucać posty z podpowiedziami, wskazówkami jak i co odnowić tanim kosztem. Co poprawić w ogrodzie nie wydając góry pieniędzy itp.

DO NASTĘPNEGO RAZU

POZDRAWIAM :)
Ewa

15 komentarzy :

  1. Bardzo ładny mebelek:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalna komoda powstała ! Ciekawa jestem twoich rad - odnośnie mebli rattanowych. Malowałam już i wiklinę i rattan - wszystko zależy od tego gdzie meble będą stały. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) odnowiłam z przeznaczeniem dla siebie, ale jednak będę musiała się z nia rozstać. Ha, ha i gdzieś upolować wiekszą - do odnowienia. Znów robota

      Usuń
  4. Masz niesamowity talent, ja nigdy nie wpadłabym na takie coś, i to nie po prostu przemalowanie, ale nadanie jej takiego wyjątkowego charakteru :O Naprawdę wyszło cudownie, marzy mi się teraz witryna w takim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudo :). Ewo masz talent i pasję :). Zakochałam się w niej. Ja "odnowiłam" ostatnio mój kącik do ćwiczeń :) przy pomocy okleiny i odrobiny farby. Teraz serio jakoś łątwiej mi się zmobilizować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wpis! gdybyście szukali kominka do swojego domu to polecam ofertę tego sklepu https://kominki-kwidzinski.pl/kominki-led-bez-funkcji-grzania Jestem pewna, że bez problemu wybierzecie z niej kominek dla siebie. My zdecydowaliśmy się na model led bez funkcji grzania i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy wpis! Gdybyś szukała jesiennych inspiracji to polecam ten artykuł https://kopalniawiedzy.pl/zdjecia-jesien,34394,1 Mnie zainspirował do zrobienia serii jesiennych zdjęć z dzieciakami. Mamy super pamiątkę na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)