środa, 18 grudnia 2013

a miało już nie być żadnych nowych bombek!

...ale są
co już zabieram się do pakowania świątecznych serwetek i zamykania pracowni to wpada mi w ręce kolejna serwetka i myśl.. a może jeszcze jedna...
w ten sposób zrobiłam bombkę (10 cm) z Rudzikiem. Pierwszy raz robiłam bombkę wklęsłą. Dekorowana jak to u mnie konturówką. Stąd efekt "3D"
komplecik trzech bombek  (10 cm) ze znanym już motywem aniołów w szarościac
Robię jeszcze 3 sztuki w nietypowych kolorach ale nie wiem kiedy je pokażę.
Teraz pora na domowe porządki bo czasu mało.
Jak się ogarnę to postaram się zrobić parę inspirujących zdjęć jak przeobrazić przedmioty codziennego użytku w Świąteczne dekoracje.

pozdrowienia
Ewa

20 komentarzy :

  1. bardzo ładne:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna , a anielskie anielskie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te bombki szczególnie te z aniołkami.Pozdrawiam i zapraszam do mnnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ptaszkowa bombka jest przepiękna :).
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam w tym roku o tych wklęsłych ale jakoś się nie zebrałam a Twoja z rudzikiem bardzo ładna. Chyba jutro wybiorę się na zakupy i poszukam wklęsłych :) Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna!!! Rudzik bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Rudzikowa bombka skradła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne bombki, a ta z rudzikiem naj......piękniejsza :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje bombki są przepiękne, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wszystkie! Ewuś ja dziś bo nie wiem jak potem z czasem, chcę złożyć Tobie i Twojej Rodzinie życzenia, wesołych, zdrowych i spokojnych Świąt i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nadrobiłam zaległości, świetne bombki i takie twoje, może przez tak użytą konturówkę w kształcie kropeczek, spodobało mi się , może kiedyś coś zgapię?Życzę ci spokojnych ,pełnych ciepła rodzinnego Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę i wklęsłe może być piękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Srebrne bombki podbiły moje serce:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)