piątek, 20 grudnia 2013

Candy - Farby kredowe



Tym razem nietypowy CUKIEREK -  jest nim  bezpłatny udział w Warsztatach metamorfoz meblowych, przy użyciu farb kredowych. O Warsztatach  możecie przeczytać tu(klik)
Warsztaty odbywają się w Starych Babicach pod Warszawą w sobotę 25 stycznia 2014 r., natomiast zapisy na candy można robić do 15 stycznia.  Warsztaty poprowadzi Agnieszka ( blog Domowe Klimaty) i jednocześnie  właścicielka uroczego sklepu AGO HOME  a ja jej będę asystować. Stąd otrzymałam możliwość zorganizowania Candy dla drugiej uczestniczki.
Miałam już przyjemność uczestniczyć w pierwszych warsztatach, po których dostałam małego bzika na punkcie renowacji przedmiotów farbami  kredowymi. Wy będziecie miały szanse przekonania się o zaletach farb kredowych naocznie :)
 Zasady zabawy:
1. zostaw komentarz pod tym postem, napisz dlaczego chcesz wziąć udział w warsztatach?
2. zamieść na swoim blogu podlinkowane zdjęcie (banerek) kierujące na mojego bloga
3. osoby nie mające bloga mogą pozostawić  komentarz, podać swój adres e- mail, oraz wkleić informację o Candy na  swój profil na Facebooku



Zapraszam :)

9 komentarzy :

  1. Jej jak szkoda ze ja tak daleko mieszkam ... :(
    Pozdrawiam Serdecznie i życzę wesołych świąt !

    Zapraszam do siebie na mojamalaskandynawia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja napiszę tak samo jak w Domowych klimatach, że bardzo bym chciała nauczyć się robić metamorfozy mebli! Ściągnęłam z domu rodzinnego dwa zdezelowane krzesła które chciałabym odnowić wiosną ale niestety na razie nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić :)
    Bardzo chętnie wezmę udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie wezmę udział w candy.
    Chciałabym nauczyć się nowych rzeczy, powoli tracę ochotę na robienie tego samego ,w kołko, a mebelki to ....byłoby nowe wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja chętnie wezmę udział choć mieszkam kawałek od Warszawy, ale przyjazd to nie problem:-)))
    A DLACZEGO????bo na odnowienie czeka stół, 6 krzeseł i szafka biblioteczna z mnóstwem szufladek i nowe techniki jak znalazł :-)))

    Pozdrawiam licząc na szczęście w losowaniu:-))
    inawa@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się chętnie, dlaczego? Bo do tej pory wszystkie moje przeróbki wykonywałam korzystając z innych materiałów, bo stale szukam nowych rozwiązań i inspiracji a po za tym Ewo to by była wspaniała okazja do spotkania i poznania się osobiście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bym chciała zobaczyć co można zdziałać farbą kredową, o której tyle słyszałam. Swoje dotychczasowe próby malowania mebli robiłam przy użyciu zwykłej farby akrylowej. Nie umiem też nakładać wosku. Wiem, że wiedza kosztuje, ale chciałabym prosić o zniżkę, bo nie stać mnie na pełną opłatę za warsztaty. Piszę tak, bo nigdy jeszcze nie poszczęściło mi się w żadnym losowaniu. A może mogłabym wziąć udział jako "wolny słuchacz" lub w czymś pomóc?
    Pozdrawiam i liczę na łut szczęścia
    Marianna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlespsze farby kredowe na rynku jest Annie Sloan Chalk Paint. koniec

      Usuń
    2. Na rynku europejskim jest kilka marek farb kredowych, ja miałam okazje używać dwóch marek farb kredowych i nie zauważyłam różnicy w sposobie nakładania czy schnięcia a także użytkowania. Dlatego teraz kieruję się ceną produktu. To chyba nic złego?! Nie rozumiem tylko dlaczego wpis jest anonimowy. Przeciez każdy ma prawo wyboru.

      Usuń
    3. A ja sądząc ze składni zdania i poprzednich wpisów anonima w postach o farbach domyślam się kto to. I faktycznie szkoda, że prowadząc własnego bloga o farbach kredowych tu wypowiada się anonimowo. Konkurencja na rynku to zdrowa rzecz, pozwala na obniżenie ceny dla klienta przy zachowaniu wysokiej jakości produktów.

      Usuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)