niedziela, 29 grudnia 2013

Poświąteczne lenistwo :)

 Ogarnęło mnie poświąteczne lenistwo.... w lodówce pełno smakołyków po Świętach, dom opustoszał - zostaliśmy sami bo dzieci wróciły do swoich spraw, znajomych. Syn wyjechał. A my z kawką zalegliśmy na kanapach w towarzystwie .....naszych psów.
Błogi spokój. Święta udane, ciepła atmosfera, dużo rodzinnych spotkań, choć całość  przesłonięta tęsknotą i świadomością nieobecności Taty. Siedzę i patrzę na choinkę, na  prezenty podarowane od serca, piękne dekoracje wytwory własnych rąk podarowane przez blogowe koleżanki. Ciepło na sercu....
 Ta bombka poniżej to część kompletu jaki zrobiłam dosłownie w ostatniej chwili (dzień przed Wigilią skończyłam) i specjalnie dla siebie. Tak bardzo podobał mi się wzór serwetki, że nie mogłam czekać do przyszłych Świąt i mam swoje bombki z konikami.
Bombka od Aldonki - z bloga Aldi i podstawki pod kubeczki do kompletu. Piękny motyw domków pokrytych śniegiem. A do tego otrzymałam smakowite pierniczki... mniam... niewiele już ich mam.
kartka od Joasi z MarAsiowej Ostoi wraz z piękną szydełkową serwetką w czerwieni tak dobrze pasującej do mojego pokoju
Kolejny wianek od mojej bratowej. Jest tak urokliwy,  że zamiast powiesić go na drzwiach wolę sama na niego patrzeć,  wiec został w salonie.
Kolejne sztuki porcelany od Mamy, która swoim pierwszym podarunkiem rozpoczęła moją niewielką  kolekcję. Teraz dołączyła do niej waza i sosjerka.
Szydełkowe cuda podarowane przez siostrę mego M, Małgosię zdobią salon i kuchnię. Serweta pod wazą to jej dzieło a na kuchennej półce stanęły przetwory w koronkowych, śnieżnobiałych kapturkach.
Uwielbiam takie prezenty, wykonane własnoręcznie.
 Mam nadzieję, że Wasze Święta też były szczęśliwe i spokojne.
Przypominam, że TU można zapisywać się na Candy, w którym można wygrać udział w warsztatach malowania mebli farbami kredowymi. Wiem, że wiele z Was ogranicza lokalizacja ale zapraszam wszystkie osoby mieszkające w Warszawie i w okolicach Warszawy. Stare Babice leżą niemal w granicach Warszawy. Zapraszam zatem, bo chętnie Was poznam osobiście:)

Pozdrowienia śle serdeczne!!!


24 komentarze :

  1. Pięknie u Ciebie. Przydałby się taki kursik ale odległość staje na przeszkodzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie za daleko na kurs.
    Poświąteczne leniuchowanie jeszcze trwa i pewnie dopiero w Nowym Roku zacznie się kołowrót.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i tak spokojnie. Zazdroszczę wazy i podziwiam szalenie zdolną rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrowionka , ja zaraz idę robić rogaliki z makiem( który został mi po niezbyt udanego maku z bakaliami- ale będzie dobry do ciasta)
    bierz Pawła i przyjeżdzaj
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie..super że zegar się zatrzymał w ten magiczny czas:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne dekoracje i oczywiście choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie udekorowany dom. Masz bardzo fajną rodzinę że dostajesz takie piękne prezenty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego po świętach , Ale mi wstyd że nie napisałam wcześniej ,,,
    Od razu życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku ,,,
    Ślicznie u ciebie , wianek prześliczny , też by u mnie stał na moim oku ,,,,
    Fajnie że dostałaś śliczna porcelanę ,

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie dekoracje cudne, ale ta bombka z konikiem skradła moje serce :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie;)dawno u ciebie nie byłam i już zapomniałam jak tu pięknie może być;)pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, masz co podziwiać w trakcie tego błogiego leniuchowania. piękne upominki

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDNE wszystko nie wiem co podziwiać ale bombka z konikiem mnie zwyczajnie urzekła :)
    Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku życzę .

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne święta, piękne ozdoby i piękne prezenty. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci Ewo pięknego każdego dnia w nowym roku,miłości,dobra,wielkich marzeń,pomysłów co nie miara i dużo czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2014.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezenty przepiękne! Szkoda, że mieszkam tak daleko od Warszawy! Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. też zbieram taką porcelanę tylko niebieską .Mamy w podobnym stylu urządzone domy choć twój jest bardziej udekorowany , powiedziałabym dopieszczony.Jak ty znajdujesz czas żeby robić te śliczności!!!! Bombki BOMBA!!.Rodziny tak zdolnej nie mam ale ... mam koleżanki co są tak zdolne i zawsze coś dostanę
    pozdrawiam i SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do siebie po wyróżnienie - nominowałam Twój blog http://mjakmagda.blogspot.com/search/label/Nominacje

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewuś całej Waszej Rodzinie szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne dekoracje, cudne wnętrza :) prawdziwie Przytulny Dom :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)