sobota, 7 grudnia 2013

Mało czasu!!!!

Dziś w wielkim skrócie....bombki się robią.....jak ja zdążę?! mam nadzieję zakończyć wszystko do czwartku i zająć się moim zaniedbanym domem, sprzątaniem, dekorowaniem i planowaniem pyszności. Mężuś już bigos gotuje wg swojego udoskonalonego przepisu. W tym roku dodaliśmy suszone grzyby od Anetki z Domu Pod Sosnami. Są podwędzane i wspaniale pachną. Pierwszą degustację Świątecznego  bigosu mam za sobą. No musiałam spróbować czy jest OK. :)
Pani Justyna poprosiła o pudełko do zielonej bombki.
I oto jest

a co poza tym słychać?
Tyle co w poniższym cytacie z jednego z moich ulubionych polskich filmów "Nie wiem, nie znam się. Zarobiona jestem!"

Pa

28 komentarzy :

  1. cudowny zestaw-piękna bombka i opakowanie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę choć chwili wytchnienia!! Śliczny zestaw, świetna ta zieleń

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tej degustacji bigosiku :-) ja jakoś nie mam odwagi się zabrać, więc chyba poczekam na jakiś udział z maminego garnka, chociaż zachciankę mam już teraz, na taki chudziutki, bo ostatnimi czasy mnie mięsożerce jakoś mięsko nie ciągnie ;-(
    Ale mam nadzieję, że to kiedyś wróci do normy, bo ja strasznie lubię schabowe mojej mamy. Mam dylemat co ja będe pałaszować w święta, kiedy to każdy serwuje pieczenie, roladki i kotleciki...
    Czyli co, gorączka świąteczna pochłonie Cię na cały grudzień? Kurcze, a ja tak dzisiaj beztrosko odpoczywam cały dzionek.
    cieplutkie pozdrowienia przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wykonane :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombka i pudełko cudne. A u nas słychać - głównie wiatr ;) Dzięki niemu jeden dzień w wersji unplugged zaliczony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bombka to cudo majstersztyk !!!! Masz ogromny talent i już wprawiłaś mnie w świąteczny czar :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urzekający komplet! Cudna bombka w przecudnym opakowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny zestaw.. odważny kolorek ale... wygląda rewelacyjnie
    ja tam jestem w lesie... hihi

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek przepiękny, świąteczny, zielony, choinkowy!
    Śliczna bombka i równie śliczne opakowanie!
    No i cieszę się ogromnie, że grzybki smakują! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombka i pudełko bardzo piękne! Zielony wygrał z wszechobecną czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i zazdroszczę,miałam i ja dekupować mnóstwo serwetek dostałam i figa z makiem nie mam czasu.pewnie dopiero na Wielkanoc coś zrobię.Zazdroszczę i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. pudełko i bombka rewelacja....kocham zieleń...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bombka cudna.....A bigosiku bym zjadła.....muszę na święta ugotować bigos staropolski..gotowałam w ubiegłym roku..pyszny jest....

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże, te bombki są cudowne !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny komplet.Bigosiku już zazdroszczę bo go uwielbiam.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny komplet. Ktoś, kto go dostanie z pewnością doceni urodę prezentu i misterność ręcznego zdobienia. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny komplet i do tego w moim ulubionym kolorze:)Super!

    OdpowiedzUsuń
  18. :)) dzień dobry:)) zaglądając na bloga spodziewałam się wrażeń wzrokowych, a tu proszę- pociekła mi ślinka ( na bigos:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny komplecik powstał, będzie bardzo ładnym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny komplet !!!
    Wszystkim chyba czas ucieka z prędkością światła.......
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne po prostu! Brak słów :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)