piątek, 13 grudnia 2013

Zakończenie Candy w czerwonym kolorze

Witajcie, moi mili :)
Jestem w szoku! liczba chętnych przekroczyła setkę :)
Dziękuję Wam bardzo za wizyty u mnie. Będę się starała pisać ciekawiej i pokazywać jak najwięcej  pomysłów i inspiracji do własnoręcznego upiększania swoich 4 kątów. Przed Świętami chce napisać jakiś króciutki post w którym pokażę jak ja sobie radzę z przemianą stałych dekoracji domu w te świateczne, bez wydawania pieniążków.
A teraz oczekiwane wyniki. Wybaczcie mi brak zdjęć z losowania.
Padło na numer 29 pod którym kryje si



"Niech tradycja górą będzie! wiwat czerwień ;) pozdrawiam i zapisuję się w kolejce ;)"
Do paczuszki dołączę jeszcze dekorację niespodziankę wykonaną z filcu
Bardzo proszę Martę o kontakt na mail.

Pozdrawiam
Ewa
 


22 komentarze :

  1. Gratulacje wygranej :) Dziękuję za fajną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej :) Dziękuję za zabawę i bardzo się cieszę, że dzięki niej do Ciebie trafiłam :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! I po cichu żałuję;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziekuje za zbawę !

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Marcie wspaniałego prezentu.
    Pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję serdecznie, Marta na pewno będzie bardzo zadowolona jak w naturze obejrzy Twoje prace, bo w realu są jeszcze piękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Macie i zazdroszczę ;)
    A dla Ciebie Ewo pozdrowienia i podziękowania za zorganizowanie zabawy ;)

    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Marcie i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i dziekuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje! ...dziękuje ... dziękuje! Moja pierwsza wygrana w candy!!!
    Piątek - 13 - przynosi mi szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje:) Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za miłą zabawę i gratuluję Zwyciężczyni :-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)