środa, 11 grudnia 2013

Powoli kończę resztę prac...

Mam plan do końca tygodnia zakończyć bombkowo - dekoracyjny maraton. Wysłać wszystkie paczuszki - niespodzianki do moich blogowych koleżanek i zabrać się w końcu za świąteczne przygotowania. 
Pomimo rozgardiaszu w pracowni, w ubiegły weekend udało mi się rozpocząć zmianę dekoracji. W tym roku będzie kolor czerwony. Jest tak radosny i dodaje mi energii. Zawsze w dekoracjach świątecznych przeważała „złota baza”  w tym roku ograniczę złoto do minimum a dodam więcej bieli i czerwieni.  I jak znam siebie, to na przyszły rok zamiast filcu, drewna i  wikliny powrócę do stylu galmour  i znów będzie złoto, kryształy – na bogato :)  Zobaczymy…
A tak prezentuje się moja kuchenna półka w świątecznej odsłonie.
 
Poza tym w pracowni dzieje się cały czas. Co dziennie lakierowanie, lakierowanie i lakierowanie. Bombki mają co najmniej 6 warstw lakieru więc zajmuje to ogromnie dużo czasu bo każda warstwa lakieru  musi się utwardzić.
Kolejne bombki serca z aniołkami. Tym razem w dwóch rodzajach: z czarnymi tyłami i brokatowymi wstążkami oraz w srebrno szare. Niestety te srebrne zostały sfotografowane przy sztucznym świetle i mają przekłamane kolory. Do srebrnych serc wykonałam pudełko prezentowe. Mam nadzieję, że obdarowanej się spodoba:)
Powstało jeszcze stado drewnianych koników na biegunach. Też w bieli, szarościach i srebrze.
 Nie zapomniałam o wynikach CANDY. Ogłosze jutro.

pozdrowienia
Ewa

26 komentarzy :

  1. U mnie na co dzień występuje kolor czerwony, więc teraz jest go jeszcze więcej :) zawieszki 'konikowe' szczególnie przypadły mi do gustu, będziesz je jeszcze jakoś ubarwiać? Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne - wszystko jest tak śliczne, ale wybrałabym konika - Mikuś cieszyłby się z nowego zwierzątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko cudne, półka ślicznie się prezentuje z takimi ozdobami, klimat świąteczny, te koniki cudne, z dzieciństwem się kojarzą :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przpiękne świąteczne ozdoby! najbardziej podobają mi się te serduszkowe anielskie bombki w tym pudełku, obdarowana na pewno będzie zachwycona!:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się powtórzę mi też pudełeczko z serduszkami najbardziej mi się podoba ....Urocze i eleganckie....Pozdrawiam cieplutko pa....

    OdpowiedzUsuń
  6. Pólka prezentuje się świetnie w świątecznej odsłonie.
    Koniki są urocze.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie w tej czerwieni wszystko się prezentuje :) Mam słabość do koników na biegunach a Twoje są przepiękne ! Wyglądają wprost rewelacyjnie, ta maleńka grzywka... po prostu miód,cud! :))))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie sliczności i u Ciebie i produkujesz te Aniołki boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka! Bardzo ładne świąteczne dekoracje, a takiego wzoru konika jeszcze nie widziałam :)...przyznam, że kolor czerwony bardzo lubię-u Ciebie pięknie się wkomponował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. półka w kuchni rewelacja!!!! a bombeczki śliczności...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewciu... bajeczny prezent komuś poczyniłaś... jak dla mnie cudny !

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się te półeczki na Waszych blogach. U Ciebie w świątecznej odsłonie wygląda bajecznie. Niestety w mojej kuchni nie ma miejsca na taki luksus ,no i meble w kolorze ciemny orzech( jak mogły mi się podobać?) nie bardzo doń by pasowały, buuuu. Staram się jednak małymi kroczkami zmienić to i owo w moim gniazdku. Zapraszam czasem do mnie:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. zapiera dech w piersiach!
    U mnie też dużo czerwieni na Święta :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha, a my w tym roku ustaliliśmy z Michałem, że będzie mocno rustykalnie. Sama jestem ciekawa końcowego efektu, bo na razie całę biurko mam zawalone brzozą korą, plastrami pociętych gałązek, wstążkami w kratkę i szyszkami. Moja najstarsza córka protestuje, że ona chce glamour. Trudno, niech w swoim pokoju robi co uzna za stosowne a my będziemy świętować po wiejsku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No ja muszę mieć duuuużo czerwieni i złota, więc półka jak dla mnie rewelacja! A Twoje PRZECUDNE bombki i inne ozdoby dotarły... Jestem zachwycona i szczęśliwa, sa po prostu przepiekne, DZIĘKUJĘ BARDZO, Ewuś!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam czerwone naczynia. Piękna kuchnia. Urzekły mnie bombki czarne serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne bombki, na pewno się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też stawiam na czerwień. A ozdoby śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne te serduszkowe bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor czerwony jest mi po prostu potrzebny do życia, dlatego zachwycam się Twoją dekoracją kuchni.
    Cudne bombki z aniołkami w pięknym pudełku.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. No na pewno się bombeczki z pudełkiem spodobają, nie ma innej opcji. Kuchnia ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach jak zazdroszczę Ci tej pięknej półki z tymi cudami. A koniki na biegunach urocze!!! Czy można u Ciebie kupić takiego konika?

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana najprawdziwsza Czarodziejka z Ciebie!!
    Najcudniejsze prezenty zrobiłaś. Każdego zachwycą.
    To wspaniały pomysł pudełka na bombki.

    Widzę, że mimi braku czasu, w kuchni już Świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny pomysł z bombkami w opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i komentarz :)